خبرگزاری کار ایران

مقداد نجف‌نژاد خبر داد:

برابری قیمت‌های برند استقلال و پرسپولیس / استقلال ۴۰ میلیارد بدهی‌مالیاتی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۰۸

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: بدهی ها و اموال دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از تعیین قیمت برابر برای هر دو باشگاه اعمال خواهد شد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: بدهی‌ها و اموال دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از تعیین قیمت برابر برای هر دو باشگاه اعمال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مقداد نجف‌نژاد با بیان اینکه قیمت دو برند استقلال و پرسپولیس باید یکسان باشد، گفت: رئیس سازمان‌خصوصی‌سازی نیز بر این عقیده است که قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یکسان باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس ادامه داد: اینکه ممکن است هر تیم بدهی یا اموالی داشته باشد که روی قیمت آن تأثیر بگذارد، جزو مواردی است که بعد از تعیین قیمت باید حساب و کتاب شده و روی قیمت نهایی اعمال شود. در نهایت این سازمان خصوصی‌سازی است که باید قیمت را تعیین و اعلام کند.

نجف نژاد در ادامه درخصوص اموال و دارایی‌های غیرمنقول باشگاه استقلال گفت: این باشگاه امکانات خوبی دارد از جمله کمپی برای بازیکنان دارد که قیمت آن بسیار بالاست.

رئیس فراکسیون ورزش و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تیم استقلال مبلغی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی از گذشته دارد که در نهایت روی قیمت این باشگاه لحاظ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز