خبرگزاری کار ایران

در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی؛

عاشورزاده در صدر وزن اول تکواندوکاران المپیکی ایستاد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۸۰

سایت رسمی فدراسیون جهانی، رده‌بندی تکواندوکاران المپیکی در ماه دسامبر را اعلام کرد که طی آن تکواندوکاران کشورمان توانستند رنکینگ خود را بهبود ببخشند.

قهرمان مسابقات فینال گرندپریکس در صدر رنکینگ وزن اول المپیک قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سایت رسمی فدراسیون جهانی، رده‌بندی تکواندوکاران المپیکی در ماه دسامبر را اعلام کرد که طی آن تکواندوکاران کشورمان توانستند رنکینگ خود را بهبود ببخشند.

در رنکینگ جدید المپیک و در وزن اول المپیکی، فرزان عاشورزاده با کسب مدال طلا در رقابت های فینال گرندپریکس مکزیک و کسب ۸۰ امتیاز، ۱۲ پله صعود داشت و با اقتدار در صدر این رده بندی ایستاد.

بهنام اسبقی در وزن دوم المپیکی و با کسب مدال نشان برنز در مسابقات فینال گرندپریکس مکزیک، ۸۰/۲۸ امتیاز کسب و جایگاه خود در رده سوم را تثبیت کرد و مهدی خدابخشی با کسب ۴۸ امتیاز که به دلیل مدال نقره مسابقات گرندپریکس کسب کرد، با ۳ پله صعود مرد شماره ۳ این وزن لقب گرفت.

جدید ترین رنکینگ وزن اول المپیکی به این شرح است:
۱ - فرزان عاشور زاده از ایران با ۲۲۱.۲۰ امتیاز
۲ - تاهیون کیم از کره‌جنوبی با ۲۰۱.۴۴ امتیاز
۳ - رودریگور هزناندز از مکزیک با ۱۸۴.۶۳ امتیاز
۲۲ - هادی مستعان از ایران با ۶۰.۱۰ امتیاز
۳۲ - ابوالفضل یعقوبی از ایران با ۴۵.۶۰ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز