خبرگزاری کار ایران

نباید اوضاع را دوباره متشنج کرد؛

گروسی: فراکسیون‌ورزش از جدایی حوزه‌جوانان از وزارت‌ورزش حمایت می‌کند / سوال‌ از وزیر برای شفافیت است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۱۴

با وجود اینکه حدود ۳ سال از تشکیل وزارت‌ورزش و جوانان می‌گذرد، اما متاسفانه هنوز شرح وظایف این وزارتخانه را برای ما در مجلس نیاورده‌اند تا آن را تصویب کنیم

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: پیشنهاد داده‌ایم ورزش و جوانان در دو سازمان مستقل فعالیت خود را ادامه دهند.

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان برای جدایی حوزه جوانان از وزارتخانه مطبوعش بیان داشت: با وجود اینکه حدود ۳ سال از تشکیل وزارت‌ورزش و جوانان می‌گذرد، اما متاسفانه هنوز شرح وظایف این وزارتخانه را برای ما در مجلس نیاورده‌اند تا آن را تصویب کنیم و در این شرایط معتقدم حوزه ورزش و جوانان باید در ۲ سازمان مستقل از هم و با یک ساختار جداگانه اداره شوند.

وی ادامه داد: مدیران ورزش کشور تمام ذهن و توانا خود را معطوف مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی می‌کنند و با توجه به کثرت مسابقات ورشی رسیدگی به امور جوانان در وزارت‌ورزش مغفول مانده است. با توجه به این وضعیت بهتر است حوزه جوانان با یک ردیف بودجه و ساختار جدید فعالیت خود را ادامه دهد. البته در این ارتباط باید نظر کارشناسان مربوط را هم جویا شویم تا بهترین تصمیم را بگیریم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: در هر صورت ما در فراکسیون ورزش مجلس از تصمیم جدایی حوزه جوانان از وزارت‌ورزش که از سوی محمود گودرزی وزیر ورزش مطرح شده حمایت می‌کنیم.

گروسی درباره سوالات برخی از نمایندگان مجلس از وزیر ورزش و جوانان گفت: طرح سوال از سوی نمایندگان فی نفسه ایراد ندارد، چراکه سوال‌کردن از وزیر برای شفافیت است، اما اینکه در برهه کنونی بحثاستیضاح وزیر ورزش مطرح شود به نظر من صحیح نیست.

وی افزود: من به عنوان یکی از اعضای فراکسیون ورزش مجلس با استیضاح وزیر ورزش موافق نیستم، چراکه به تازگی ورزش در حال سامان گرفتن است و اکنون هم بحثساماندهی امور جوانان مطرح است و در این شرایط نباید اوضاع را دوباره متشنج کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز