خبرگزاری کار ایران

کاردان خبر داد:

برگزاری جام‌قهرمانی بیس‌بال و سافت‌بال باشگاه‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۳۸

از سال آینده مسابقات بیس بال به صورت باشگاه‌های کشور و در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

نایب رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال خبرداد: از سال آینده مسابقات بیس بال به صورت باشگاه‌های کشور و در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بهرام کاردان با بیان این مطلب افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و با تشکیل سازمان‌لیگ در جهت گسترش و توسعه بیس‌بال در کل کشور هستیم و در نظر داریم از سال ۹۴ مسابقات لیگ را به صورت جام قهرمانی باشگاه‌های کشور برگزار کنیم تا تمامی استان‌ها در این رقابت‌ها نماینده داشته باشند.

وی سطح مسابقات لیگ بیس‌بال را مناسب خواند و تصریح کرد: خوشبختانه رقابت‌های لیگ هم به لحاظ فنی و هم در بعد برگزاری در سطح بسیار مناسبی برگزار شد و تیم‌ها با انگیزه و توان فنی خوبی در مسابقات شرکت کردند و در مجموع خروج مثبتی از این بازی‌ها دریافت کردیم.

کاردان اظهار داشت: از طرفی میزبانی بسیار خوب بوشهر بر کیفیت بازی‌ها افزوده بود و همان‌طور که می‌دانید بیس‌بال پیش از انقلاب برای نخستین‌بار در بوشهر راه‌اندازی شده و این استان به عنوان قطب این ورزش در کشور محسوب می‌شود و مطمئنا با استانداردسازی ورزشگاه نادری، این محل می‌تواند میزبان مسابقات مختلف کشوری و حتی رقابت‌های بین المللی و تورنمنت‌ها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز