خبرگزاری کار ایران

با قهرمانی در لیگ یک؛

ثامن الحجج مشهد به لیگ برتر تیر اندازی صعود کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۲۲

دو هفته پایانی لیگ دسته یک تیراندازی مردان کشور در مشهد برگزار شد و ثامن الحجج مشهد با قهرمانی در لیگ جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد.

دو هفته پایانی لیگ دسته یک تیراندازی مردان کشور در مشهد برگزار شد و ثامن‌الحجج مشهد با قهرمانی در لیگ جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس هیات تیراندازی استان با اعلام این خبر گفت: هفته ششم و هفتم لیگ دسته یک آقایان به میزبانی باشگاه‌های ثامن الحجج و شرکت گاز خراسان رضوی روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه در سالن هیات تیراندازی استان برگزار شد که در هفته ششم تیم ثامن الحجج توانست در دو رشته تفنگ با نتیجه ۱۷۵۲ بر ۱۰۸۸و تپانچه ۶۸۵ بر ۱۶۳۶حریف خود بعثت تهران را از پیش رو بردارد.

علیرضا معراجی افزود: حامد رشکی، محمدرضا محمودی و سیدسعید ساداتی در تیم تپانچه و صابر پرستی، مهدی جعفری پویا و معین معدنچی در تیم تفنگ، تیم ثامن الحجج را با مربیگری محموجواد صافدل طهرانی تشکیل داده بودند. تیم شرکت گاز خراسان رضوی دیگر نماینده استان نیز در این هفته در رشته تفنگ با نتیجه ۱۶۷۲ بر ۱۶۶۱ بر تیم کرمان پیروز و در رشته تپانچه با نتیجه ۱۶۲۴ بر ۱۶۸۳ مغلوب این تیم شد.

معراجی با اشاره به نتایج انفرادی هفته ششم گفت: در رشته ی تپانچه مهدی یارانی از تیم گاز خراسان رضوی با امتیاز ۵۶۲ توانست مقام اول این هفته از رقابت ها را از آن خود کند.

رئیس هیات تیراندازی استان در خصوص نتایج هفته ی هفتم لیگ دسته یک کشور اظهار کرد: تیم تپانچه ثامن الحجج با انتیجه ۱۶۹۱ بر ۱۶۷۶ حریف خود تیم کرمان را شکست داد و تیم تفنگ ثامن الحجج نیز با نتیجه ۱۷۳۷ بر ۱۶۲۵ پیروز میدان شد.

معراجی ادامه داد: تیم شرکت گاز خراسان‌رضوی در دو رشته تفنگ و تپانچه مغلوب تیم فارس شد. ضمن اینکه در نتایج انفرادی هفته هفتم لیگ دسته یک صابر پرستی با امتیاز ۵۹۲ و مهدی جعفری پویا با امتیاز ۵۸۹ از تیم ثامن الحجج در رشته تفنگ به ترتیب اول و دوم شدند. همچنین مهدی یارانی از تیم گاز خراسان رضوی با امتیاز ۵۷۲ و حامد رشکی از تیم ثامن الحجج با امتیاز ۵۶۹ در رشته تپانچه اول ودوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز