خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی کلاس Aجوانان - تهران؛

حضور ۲۰ شمشیرباز ایرانی در مسابقات جام‌جهانی

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۹۷

مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان که از جمله رویدادهای سالیانه تاثیرگذار در رنکینگ‌جهانی شمشیربازان است، ۲۰ دیماه به میزبانی ایران در تهران و در اسلحه سابر برگزار خواهد شد.

ایران به عنوان میزبان مسابقات شمشیربازی جام جهانی دررده سنی جوانان با ۲۰ بازیکن در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان که از جمله رویدادهای سالیانه تاثیرگذار در رنکینگ‌جهانی شمشیربازان است، ۲۰ دیماه به میزبانی ایران در تهران و در اسلحه سابر برگزار خواهد شد.

بر اساس ثبت‌نام به عمل آمده از کشورها آرژانتین و گرجستان با حداقل بازیکن و عراق هم با بیشترین بازیکن برای شرکت در این مسابقات آمادگی رسمی خود را اعلام کرده اند. آرژانتین و گرجستان(یک بازیکن)، اتریش و کلمبیا(۲ بازیکن)، قطر و کویت(۳ بازیکن) و عراق(۶ بازیکن) کشورهایی هستند که شمشیربازان خود را برای شرکت در مسابقات جام جهانی جوانان راهی ایرا ن می کنند.

ایران به عنوان برگزار کننده مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان بیشترین تعداد شرکت کننده را خواهد داشت. محمد حسین عابدینی، امیر احمد امینی، جمال‌الدین ایمری، سجاد فرمانی، محمدرضا غفوری، کوشا کریم، میثم لاهوت، محمدرضا لطیفی، محمدجواد میرحسینی، حمیدرضا محبی، مهدی مولایی، هادی نعیمی، میکائیل نازی، میرامین رضایی، علی صادقی، محمد سازنجیان، امیر حسین سازنجیان، احمدرضا شهمیری، علیرضا یزدی و نیما زاهدی ۲۰ شمشیرباز جوان ایران هستند که در مسابقات جام جهانی با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز