خبرگزاری کار ایران

دادن دان به این و آن چه اهمیتی دارد؟

رهنما: طرح موضوعات بی‌اهمیت نتیجه‌ای جز حاشیه‌ ندارد / عده‌ای آتش‌بیار معرکه شده‌اند!

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۸۶

زمانی می‌خواستند من را بزنند، اما چون هیچ بهانه‌ای نداشتند گفتند رهنما کاپ را با خودش به رشت برده؛ این وسط هم کسانی مثل آن مجری‌رادیو، آتش بیار معرکه شدند…

سرمربی سابق تیم ملی کاراته گفت: قبلا هم گفتم اگر خلیفه‌کشی در کاراته رایج شود، یقه همه را خواهد گرفت.

مسعود رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص اظهارات اخیر رئیس سابق فدراسیون کاراته در مورد محمد آرین‌خو مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته، اظهار داشت: بنده قبلا هم در مورد خلیفه‌کشی در کاراته هشدار داده بودم و عنوان کردم تداوم این پدیده مذموم و یقه تمامی خانواده کاراته کشور را خواهد گرفت.

وی افزود: زمانی که استاد آرین‌خو به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته انتخاب شد، بنده اولین نفری بودم که به وی تبریک گفتم، اما حالا رئیس سابق فدراسیون از به کار بردن کلمه استاد خودداری می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌گیلان با بیان اینکه کاراته‌ایران به تجدید دیدگاه نیاز دارد، تصریح کرد: با استاد آرین‌خو، خواجه حسینی، سلیمانی و رهنما مشکل ندارند، بلکه مساله‌اصلی، نوع نگاه و همچنین جایگاه‌هایی است که برخی در دست دارند.

وی ادامه داد: زمانی می‌خواستند من را بزنند، اما چون هیچ بهانه‌ای نداشتند گفتند رهنما کاپ را با خودش به رشت برده؛ این وسط هم کسانی مثل آن مجری‌رادیو، آتش بیار معرکه شدند و یا اینکه یک مربی ناشناس در فلان باشگاه گفت این کار رهنما خیانت به مردم ایران است! همانطور که گفتم مشکل، مسعود رهنما و دیگران نیستند، بلکه کسانی هستند که چون نمی‌توانند سمتی بگیرند، این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو با اشاره به اینکه باید از تیم ملی حمایت شود، گفت: از استاد آرین‌خو به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته که سرمایه کاراته و معلم اخلاق است، باید حمایت شود.

وی افزود: سال گذشته در مسابقات آسیایی امارات، تیم ملی با مربیگری بنده موفق به کسب ۵ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد و عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد. بعد هم که در بازی‌های آسیایی اینچئون و مسابقات‌جهانی آلمان، نتایج درخشان برای کاراته کشور حاصل شد. بنابراین، باید تلاش شود در فاصله ۶ ماه مانده تا رقابت‌های قهرمانی آسیا و با ایجاد نظم و انضباط، نتایج یکی دو سال اخیر تکرار شود. تیم ملی ویترین هر فدراسیون است و در این راستا، می‌بایست همه از تیم ملی حمایت کنند تا هدف اصلی در این هیاهو گم نشود.

رهنما با بیان اینکه باید شرایط قهرمانی کاراته ایران در مسابقات آسیایی پیش رو نیز مشخص شود، خاطرنشان کرد: از حالا باید چگونگی شرایط کسب عنوان قهرمانی کاراته ایران در آسیا، چگونگی اردونشینی و تمامی ابزارهای لازم برای ایستادن بر قله کاراته‌آسیا مشخص، تدوین و اجرا شوند.

سرمربی سابق تیم ملی کاراته افزود: اینکه برخی موضوعات بی‌اهمیت همچون دادن «دان» به این و آن مطرح شود، هیچ نتیجه‌ای جز ایجاد حاشیه برای تیم ملی نخواهد داشت، ضمن اینکه حتما دوستان می‌دانند این فدراسیون جهانی است که احکام دان‌ها را امضا می‌کند.

رهنما در پایان در مورد عملکرد تیم ملی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اظهار داشت: در ورزش غیررکوردی مثل کاراته، پیش‌بینی کار درستی نیست، اما امیدوارم تیم ملی بتواند نسبت به دوره گذشته رقابت‌های آسیایی مدال‌‌های بیشتری کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز