خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا؛

بانوان دوومیدانی کار نوجوان و بزرگسال به اردو دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۴۲

هدف از برگزاری این اردوی یک هفته ای هماهنگی بیشتر ورزشکاران و مربیان جهت برگزاری مراحل بعدی اردو برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا؛ اردیبهشت(نوجوانان - قطر) و خرداد(بزرگسالان - چین) سال ۹۴ است.

اردوی تیم دوومیدانی بانوان نوجوان و بزرگسال از صبح امروز با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، نخستین مرحله اردوی بانوان دوومیدانی‌کار، با حضور ۱۱ ورزشکار بزرگسال و ۴ ورزشکار نوجوان از تاریخ ۱۷ دی‌ماه آغاز و تا تاریخ ۲۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی، هدف از برگزاری این اردوی یک هفته‌ای هماهنگی بیشتر ورزشکاران و مربیان جهت برگزاری مراحل بعدی اردو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا است که اردیبهشت‌ماه سال ۹۴ در قطر و خردادماه ۹۴ در چین برگزار می‌شود. دوومیدانی‌کاران اردوی خود را زیر نظر مربیان فدراسیون، زهرا نبی‌زاده(از قهرمانان و ملی‌پوشان اسبق پرش‌ارتفاع)، آنا ربانی(از قهرمانان پرتاب‌دیسک) و الهه رستمی پیگیری خواهند کرد.

اسامی ورزشکاران دعوت شده به این شرح است:

بزرگسالان:

تهران: لیلا رجبی(پرتاب وزنه)، مریم طوسی(دو های سرعت)، سپیده توکلی(هفتگانه)، لیلا ابراهیمی(پنج هزار و سه هزار) و محبوبه غیور(پنج هزار و ۱۰ هزار)

گلستان: امینه ایری(پرتاب نیزه)، جواهر زمانی(پرش سه گام)

همدان: فاطمه خیاطی(پرتاب وزنه)

اردبیل: ژاله کاردان(پرتاب دیسک)

اصفهان: فرزانه فصیحی(دو های سرعت)

فارس: الناز کمپانی(۱۰۰ مانع)

نوجوانان:

امینه کشیری از گلستان(پرتاب چکش)، مریم محبی از تهران(۴۰۰ متر)، محدثه هاشم زاده از اصفهان و ماری ابن علی حیدری از البرز(پرش ارتفاع)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز