خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ برتر واترپلو؛

گام های لرزان دانشگاه آزاد صدرنشین در امیدیه / گچساران بدنبال شگفتی آفرینی مقابل فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۹۰

هفته هشتم لیگ برتر واترپلو روز جمعه با برگزاری سه دیدار حساس پیگیری می شود و بالانشینان لیگ در بیرون از خانه به میدان خواهند رفت.

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر واترپلوی باشگاه‌های کشور روز جمعه ۱۹ دی‌ماه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری خواهد شد و تیم صدرنشین دانشگاه‌آزاد در دیداری حساس به مصاف نفت‌امیدیه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ واترپلو در هفته هشتم این مسابقات مهمان حریفان خود هستند. دانشگاه‌آزاد که با ۱۳ امتیاز در صدر جدول جای دارد این هفته در امیدیه میهمان نفت این شهر است. تیم نفت که به تازگی داود رضا سلطانی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده تلاش دارد در این دیدار خانگی با متوقف‌کردن صدرنشین به موقعیت خود در جدول سر و سامان بدهد.

دانشگاه‌آزاد پس از تساوی ۸ - ۸ هفته گذشته مقابل شهبازی‌زنجان با نگرانی گام به امیدیه خواهند گذاشت و تلاش خواهد کرد تا در این دیدار بیرون از خانه حداقل بازنده نباشد تا صدر جدول را از دست ندهد.

شهبازی زنجان که هفته گذشته موفق شد مقابل دانشگاه آزاد به تساوی ۸ بر ۸ دست یابد، در این هفته از رقابت‌ها میزبان چوکای تالش است. زنجانی‌ها از همین حالا ۲ امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کرده‌اند تا با امیدواری به انتظار هفته‌های پایانی بنشینند.

نفت و گاز گچساران و شاگردان وحید رضایی نیز در اندیشه خلق شگفتی در دیدار خانگی این هفته خود مقابل سپاهان هستند. گچسارانی‌های جوان که به هماهنگی‌خوبی در لیگ دست یافته‌اند درصدد هستند تا از امتیاز این دیدار خانگی نهایت استفاده را ببرند و مقابل یکی از تیم‌های پرمهره لیگ شگفتی‌ساز شوند. هرچند شاگردان کیانی والا نیز آن قدر باتجربه هستند که از این دیدار بیرون از خانه دست خالی نمانند.

در حال‌حاضر در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر واترپلو، دانشگاه‌آزاد و سپاهان به ترتیب با ۱۳ و ۱۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و شهید شهبازی با ۸ امتیاز سوم است. تیم‌های نفت امیدیه و گچساران به ترتیب با ۵ و ۴ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جای دارند. تیم چوکای تالش هم بدون امتیاز در قعرجدول جای دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز