خبرگزاری کار ایران

جهان پهلوان تمام نشدنی است؛

هاشمی: اخلاق‌مداری بزرگترین شاخصه تختی بود / از تیم امید هم مثل بزرگسالان حمایت شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۷۷

با وجود اینکه سال‌ها از درگذشت مرحوم تختی می‌گذرد اما می‌بینید که مردم خود جوش و بدون اینکه از قبل به آنها اطلاعی داده باشیم بر سر مزار او حاضر می‌شوند و یاد و خاطره او را زنده نگه می‌دارند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ویژگی بارز مرحوم تختی مردم‌دار بودن او بود و همین ویژگی او را جاودانه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیومرثهاشمی در حاشیه مراسم چهل و هفتمین سالگرد مرحوم غلامرضا تختی ضمن بیان این مطلب افزود: با وجود اینکه سال‌ها از درگذشت مرحوم تختی می‌گذرد اما می‌بینید که مردم خود جوش و بدون اینکه از قبل به آنها اطلاعی داده باشیم بر سر مزار او حاضر می‌شوند و یاد و خاطره او را زنده نگه می‌دارند. حتی من دیدم که از استان‌های مختلف کشور افرادی بر سر مزار او حاضر بودند. الان هم ورزش ما نیاز دارد تا از امثال تختی الگو بگیریم و راه او را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: من خوشحالم در عرصه ورزش یکی مانند تختی را داریم که می‌تواند ورزشکاران کشورمان او را سرلوحه زندگی خود قرار دهند. البته هم اکنون در بین ورزشکاران ما افرادی هستند که راه تختی را طی می‌کنند و اعتبار خوبی هم در بین ورزشکاران دارا هستند اما باید بگویم تختی یکی بود و برای جوانان تمام نشدنی است.

کیومرثهاشمی در خصوص شرایط تیم فوتبال امید برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک گفت: در شرایط فعلی قضاوت در مورد تیم ملی امید زود است حتی رشته‌های دیگر هم شرایط‌شان برای حضور در المپیک به طور صددرصد مشخص نیست اما در مورد فوتبال بسیار خوشحال هستیم که برای انتخاب سرمربی آن از ظرفیت های داخلی استفاده شده و امیدواریم با این مربی ایرانی بتوانیم در رقابت‌های مقدماتی المپیک نتیجه لازم را بگیریم. البته برای کسب موفقیت فقط نمی‌توان مربی را در نظر گرفت و سایر عوامل نیز تاثیر گذار است. باید حمایت های لازم و همه جانبه از تیم امید صورت بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: من معتقدم اگر همان حمایتی که فدراسیون فوتبال از تیم بزرگسالان انجام داد از تیم امید هم انجام دهد تیم امید می تواند به المپیک صعود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز