خبرگزاری کار ایران

گفتند اهل بوکس هستی از شنا برو؛

لطفی: انتظار داشتیم ناطق جوانگرایی کند / ۶۵ ساله ها هنوز در فدراسیون و تیم ملی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۳۹

با توجه به انتخاب مجدد ناطق به عنوان رئیس فدراسیون، این انتظار می رفت که تغییرات و جوانگرایی قابل توجهی در فدراسیون و تیم های ملی ایجاد شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

بازرس فدراسیون بوکس گفت: بعد از انتخاب مجدد احمد ناطق نوری به عنوان رئیس فدراسیون، انتظار جوانگرایی و تغییرات مثبت در این فدراسیون را داشتیم، اما باز هم می بینیم که افراد بالای ۶۵ سال همچنان در فدراسیون و تیم ملی حضور دارند.

بهروز لطفی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص وضعیت کنونی فدراسیون بوکس خاطر نشان کرد: تا چند ماه پیش و قبل از انتخاب مجدد احمد ناطق نوری، فدراسیون بوکس شرایط چندان مساعدی نداشت، اما در حال حاضر وضعیت نسبتا خوبی بر فدراسیون حکمفرماست.

وی افزود: البته با توجه به انتخاب مجدد ناطق به عنوان رئیس فدراسیون، این انتظار می رفت که تغییرات و جوانگرایی قابل توجهی در فدراسیون و تیم های ملی ایجاد شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

عضو تیم ملی بوکس در دهه ۵۰ با انتقاد از حضور افراد سالخورده در فدراسیون و تیم ملی، ادامه داد: احترام پیشکسوتان واجب است. اما تا کی باید شاهد حضور افراد بالای ۶۵ سال درفدراسیون و تیم ملی باشیم؟ چرا همواره این آقایان مسئولیت می گیرند؟ پس کی نوبت به جوان ها و بقیه قدیمی های بوکس می رسد؟

لطفی در ادامه، در مورد اتفاق ناگواری که برای بهمن بردبار رئیس سابق هیات بوکس استان گیلان در مسابقات کشوری اخیر در بروجرد رخ داد، گفت: شخص ضارب شرایط حضور در مسابقات را نداشت. هرچند که به نظرم، می شد بهتر از این با این شخص برخورد کرد و با رفتاری پیشگیرانه، از وقوع این حادثه جلوگیری می کردند.

بازرس فدراسیون بوکس یادآور شد: بنده قرار نبود در مسابقات کشوری حضور داشته باشم، اما بعد از اطلاع از این حادثه، شبانه راهی بروجرد شدم و اتفاقاتی که افتاده بود را پیگیری کردم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه طور از فدراسیون شنا به فدراسیون بوکس آمدید، تصریح کرد: دکتر سجادی به من گفت: چون اهل خانواده بوکس هستی، در این فدراسیون بیشتر مثمرثمر خواهی بود.

بازرس سابق فدراسیون شنا در پایان، درباره وضعیت کنونی فدراسیون شنا اظهار داشت: با توجه به این که رئیس کنونی فدراسیون خود از قهرمانان پیشین واترپلو است، به نظرم، شرایط خوبی بر این فدراسیون حاکم است. البته نمی توان منکر وجود برخی مشکلات در این فدراسیون شد اما باید توجه داشت که تمامی فدراسیون ها با مسائل و معضلات خاص خود روبرو هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز