خبرگزاری کار ایران

حسین‌پور مطرح کرد:

مرحوم تختی پیشنهاد ۲۰۰ هزار تومانی بازی در فیلم علی حاتمی را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۸۶

کارگردان‌های بزرگی مانند علی حاتمی برای بازیگری به غلامرضا تختی پیشنهادات وسوسه‌کننده ای ارائه کردند اما او هیچ گاه حاضر نشد با آنها همکاری داشته باشد.

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: اگر فردوسی شاعر الان زنده بود تختی را به عنوان پوریای ولی زمانه معرفی می‌کرد.

ابوالفضل حسین‌پور که از همدوره‌های غلامرضا تختی محسوب می‌شود در حاشیه مراسم وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا خاطرنشان کرد: تختی دیگر تکرار نمی‌شود و دیگر مانند او ورزشکاری نخواهیم دید.

حسین‌پور که خاطرات زیادی با مرحوم تختی دارد خاطرنشان کرد: در خاطرم هست کارگردان‌های بزرگی مانند علی حاتمی برای بازیگری به غلامرضا تختی پیشنهادات وسوسه‌کننده ای ارائه کردند اما او هیچ گاه حاضر نشد با آنها همکاری داشته باشد.

وی تاکید کرد: مرحوم تختی اخلاق‌های خاصی داشت او می‌گفت من دوست دارم در کنار مردم باشم و فیلم بازی کردن برای من نیست. او در برخورد با انسان های مستضعف سعی می کرد متواضع باشد و تا جایی که می تواند دست آنها را بگیرد. او حتی پیشنهاد ۲۰۰ هزار تومانی آن زمان را برای بازی در یک فیلم رد کرد البته همدوره دیگر او فردین یک استثنا بود و در کنار کشتی به بازیگری هم پرداخت.

حسین پور تاکید کرد: امیدوارم ورزشکاران فعلی طوری عمل کنند که راه و مرام تختی فراموش نشود و بتوانند مرام پهلوانی را در کشورمان زنده نگه دارند.

وی در خصوص شایعات فراوانی که در مورد مرگ غلامرضا تختی وجود دارد گفت: اینها هیچ کدام صحت ندارد و خود من اولین کسی بودم که در هتل محل مرگ تختی و پزشکی قانونی حاضر بودم و تمامی اخباری که در مورد چگونگی مرگ او شایعه شده را تکذیب می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز