خبرگزاری کار ایران

صدا و سیما به تعهداتش عمل کند؛

هاشمی: مجلس نسبت به وزارت‌ورزش بی‌تفاوت نیست / جوانان ما مقصر نیستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۲۱

مجلس نسبت به حوزه ورزش و جوانان بی‌تفاوت نیست و در تلاش است تا بتوانند در بخش بودجه ورزش حمایت های لازم را به انجام برساند.

معاون توسعه منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مجلس نسبت به موضوعات مربوط به این وزارتخانه بی تفاوت نیست و در تلاش است تا در بخش بودجه از ورزش حمایت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی در حاشیه نشست سازماندهی مسایل فرهنگی باشگاه ها در گفت وگو با خبرنگاران افزود: هم اکنون تیم های فوتبال لیگ برتری نیاز به مسائل مالی دارند یک تفاهمی هم بین صدا و سیما و فدراسیون فوتبال در مسئله حق پخش به وجود آمد که توافق مالی ۲۳.۵ میلیاردی بود هرچند که ما هم می دانیم صدا و سیما مشکلاتی دارد اما به هر حال این پول باید پرداخت شود.

وی تصریح کرد: تاکنون این امر صورت نگرفته و امیدواریم هرچه زودتر این مسئله حل شود زیرا زمانی که این اتفاقات رخ می‌دهد یک بی‌اعتمادی به وجود می‌آید چراکه فدراسیون فوتبال قصد نداشت دوربین‌ها را به ورزشگاه راه بدهد، اما پس از این توافق این امر صورت گرفت.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: امروز سالروز درگذشت مرحوم غلامرضا تختی است و باید از سیره افرادی چون او کمک بگیریم، چراکه او فتوت را معنی کرد و از چهره شدنش برای کمک به فقرا و مستضعفان بهره برد. ما هم باید معروفات خوب را القا کنیم، اما همانطور که یک فرد می‌تواند از یک چهره به نفع کارهای خوب استفاده کند، در طرف دیگر هم امکان این است که استفاده مادی از چهره‌شدن انجام شود و این وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که این وظایف را بومی سازی کند.

وی خاطرنشان کرد: در ورزش افتخارات زیادی همانند بالا بردن پرچم کشورمان و همچنین به صدا درآمدن سرود کشورمان در جهان بودیم، اما نکات منفی مانند فساد در ورزش هم به گوش می‌رسد که من آن را رد می‌کنم، اما این مسئله در ورزش خیلی کمتر از دستگاه‌های دیگر است، اما به هر حال جوانان ما مقصر نیستند و تکلیف ما در ستادهای امر به معروف و نهی از منکر بسیار خطیر است تا جوانان‌مان را همراه با افتخارآفرینی جلو ببریم.

هاشمی همچنین درباره بودجه وزارت‌ورزش با توجه به نزدیک شدن بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ و آسیایی در سال ۲۰۱۶ گفت: ما باید در حال حاضر تیم‌ها را برای آماده سازی در این رقابت‌ها آماده کنیم که این خود نیازمند اعتبارات است.

وی افزود: ما انتظار داریم دولت و مجلس بتوانند با توجه به این کار، بودجه بخش ورزش را افزایش دهند هرچند ما می‌دانیم کشور با مشکلات اقتصادی روبه رو است.

معاون وزیر افزود: در حال‌حاضر وزارت ورزش نیز به دنبال افزایش بودجه ورزش از طریق مجلس و دولت است و امیدواریم مجلسیان نیز بتوانند در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: مجلس نسبت به حوزه ورزش و جوانان بی‌تفاوت نیست و در تلاش است تا بتوانند در بخش بودجه ورزش حمایت های لازم را به انجام برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز