خبرگزاری کار ایران

نوین کشاورز ۳ شهرداری ارومیه ۱

فلامینگوها در دام کشاورزان

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۴۸

این نخستین شکست شهرداری ارومیه در رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور بود تا با غیبت سعید معروف زنگ خطر برای شهرداری به صدا درآید.

دیدار تیمهای والیبال نوین کشاورز تهران و شهرداری ارومیه از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران با حساب ۳ بر ۱ به سود میزبان خاتمه یافت تا شهرداری چی ها نخستین شکستشان را در لیگ امسال تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حساس ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران، بعد از ظهر امروز در خانه والیبال تهران بین تیم‌های نوین کشاورز تهران و شهرداری ارومیه برگزار شد که تیم میزبان با ارائه یک بازی برتر گیم های اول دوم وچهارم به سود خود خاتمه دادند و در ست سوم مغلوب تیم ارومیه شدند.

نوین کشاورز در گیم نخست با ارائه یک بازی برتر اجازه خودنمایی به شهرداری‌‎چی‌ها نداد و در این دست با حساب ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید. این تیم در گیم دوم هم برتری‌اش را بر مهمان دیکته کرد و با بازی خوب سعید شیرود قربانی و ادریس دانشور در نهایت گیم دوم را هم با حساب۲۵ بر ۲۲ به سود به پایان رساند. در این گیم میلاد عبادی‌پور دریافت کننده اصلی شهرداری در یک صحنه، پس از دفاع روی تور زمین خورد و به شدت از ناحیه مچ پای راست مصدوم شد. شدت مصدومیت عبادی پور به نحوی بود که از سالن خانه والیبال با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

شهرداری ارومیه در گیم سوم برای جبران دو دست باخته به زمین آمد و جهانگیر سیدعباسی از ابتدای این گیم، والریو ورمیلو را به عنوان پاسور اصلی به میدان فرستاد. شهرداری با آبشارهای مهارنشدنی شهرام محمودی و حمایت‌های روی تور نیکولای نیکولایف، همچنین توپ‌گیری‌های کم نقص علی علیزاده و تنوع بکاربستن نقشه‌های حمله روی تور از سوی ورمیلو موفق شد با حساب ۲۵ بر ۲۲ گیم سوم را از نوین کشاورز بگیرد.


از ابتدای گیم چهارم مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز بازیکنان با تجربه‌ای مانند پرویز پزشکی و بهمن جهاندیده را در ترکیب تیمش قرار داد تا این تیم در پایان یک گیم نفس‌گیر و حساس با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ برنده شود و در مجموع با حساب ۳ بر یک شهرداری ارومیه را شکست دهد

این نخستین شکست شهرداری ارومیه در رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور بود تا با غیبت سعید معروف زنگ خطر برای شهرداری به صدا درآید. شهرداری ارومیه در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در صدر گروه دوم لیگ والیبال قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز