خبرگزاری کار ایران

نتایج هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال

ناکامی آذری‌ها و فرار پیکان از شکست

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۷۸

در حساس‌ترین دیدار امروز شهرداری ارومیه در غیاب سعید معروف، پاسور اول این تیم و در روزی که میلاد عبادی‌پور را هم به دلیل مصدومیت شدید از دست داد، با حساب ۳ بر ۱ و با نتایج ۱۹ بر ۲۵،۲۲ بر ۲۵،۲۵ بر ۲۲ و ۲۱ بر ۲۵ مقابل نوین کشاورز تهران شکست خورد.

هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران، جام زنده‌یاد سعید معدنی بعد از ظهر امروز با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید و تیم‌های نوین کشاورز تهران، متین ورامین، سایپای البرز، میزان خراسان و پیکان به ترتیب برابر شهرداری ارومیه، آلومینیوم المهدی، وزارت دفاع، شهرداری تبریز و تعاون گنبد صاحب برتری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حساس‌ترین دیدار امروز شهرداری ارومیه در غیاب سعید معروف، پاسور اول این تیم و در روزی که میلاد عبادی‌پور را هم به دلیل مصدومیت شدید از دست داد، با حساب ۳ بر ۱ و با نتایج ۱۹ بر ۲۵،۲۲ بر ۲۵،۲۵ بر ۲۲ و ۲۱ بر ۲۵ مقابل نوین کشاورز تهران شکست خورد تا نخستین شکست‌ شاگردان سیدعباسی در لیگ امسال، پس از ۸ هفته یکه تازی رقم بخورد. شهرادری علی‌رغم این شکست با ۲۱ امتیاز همچنان صدرنشین گروه دوم مسابقات لیگ برتر است.

متین ورامین هم که گیم نخست بازی مقابل آلومینیوم المهدی را با حساب ۲۶ بر ۲۴ واگذار کرده بود، گیم‌های دوم تا چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰،۲۵ بر ۱۶و ۲۵ بر ۲۲ از میزبان گرفت تا با ۱۸ امتیاز در رده دوم گروه ۲ قرار بگیرد و منتظر لغزش مجدد شهرداری ارومیه بماند.

سایپای البرز هم در یک دیدار سخت با نتیجه ۳ بر ۲ وزارت دفاع را شکست داد تا با شکست آلومنیوم به رده پنجم جدول گروه دوم لیگ برتر برسد. سایپایی‌ها گیم‌های دوم، چهارم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۱۸،۳۱ بر ۲۹ و ۱۵ بر ۱۰ به سود خود خاتمه داد و در گیم‌های اول و دوم با حساب ۲۶ بر ۲۴ و ۲۹ بر ۲۷ مغلوب وزارت دفاع شد.

میزان خراسان هم در یک بازی برتر و با نتیجه ۳ بر یک شهرداری تبریز را شکست داد. ۲۵ بر ۱۸،۳۱ بر ۲۹ و ۲۵ بر ۱۵ نتایج گیم‌های دوم، سوم و چهارم این مسابقه به سود میزان بودند. خراسانی‌ها تنها گیم نخست این بازی را با حساب ۲۸ بر ۲۶ به رقیبش واگذار کرد. میزان خراسان با این برد به تنهایی و بالاتر از پیکان تهران، با یک بازی بیشتر در صدر جدول گروه یک قرار گرفت.

پیکان تهران هم در دیداری نزدیک ماراتن ۵ گیمی را از تعاون گنبد برد تا با یک بازی کمتر در تعقیب میزان باشد. پیکان در گیم اول ۲۵ بر ۲۲ بازنده شد اما در گیم دوم با برتری کامل و نتیجه ۲۵ بر ۱۳ تعاون را شکست داد. گنبدی‌ها در گیم سوم موفق شدند ۲۵ بر ۲۰ برنده باشند اما در گیم چهارم این پیکان بود که ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد تا کار به گیم پنجم کشیده شود. در این گیم هم دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در نهایت این پیکان بود که به لطف تجربه بالای بازیکنانش با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به برتری رسید تا ۲ امتیاز دیگر به حساب خود واریز کند.

در آخرین دیدار هم ارتعاشات صنعتی مقابل جواهری گنبد ۳ بر یک شکست را پذیرا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز