خبرگزاری کار ایران

یاریار در نشست‌خبری اعلام کرد:

ایران میزبان جام‌جهانی فوتسال‌هنرمندان / اعلام آمادگی ۱۰ کشور مطرح دنیا برای حضور در تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۸۹

سوم اسفند ماه تالار ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران میزبان مراسم افتتاحیه خواهد بود که طی آن ۱۰ کشور به مدت پنج روز با هم رقابت می‌پردازند.

مدیر عامل باشگاه هنرمندان ایران گفت: برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال سالنی درخت تناوری است که نهال آن حدود ۱۷ سال پیش در زمین کاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین یاریار در نشست خبری خود که صبح امروز در محل اتحادیه فوتبال برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: ۱۰ الی ۱۱ سال پیش در تایلند اعلام کردم مسابقات جهانی هنرمندان در ایران برگزار خواهد شد و می بینیم که این درخت تنومند به بار نشسته است. برگزاری این رویداد بزرگ و تاثیر گذار در واقع مصداق دیگری از شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند است.

یاریار در ادامه در مورد اولین دوره مسابقات فوتبال‌سالنی جام‌جهانی هنرمندان خاطرنشان کرد: سوم اسفندماه تالار ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران میزبان مراسم افتتاحیه خواهد بود که طی آن ۱۰ کشور به مدت ۵ روز با هم رقابت می‌پردازند. مسابقات ۹ اسفند به پایان می‌رسد و مراسم اختتامیه نیز در تالار وحدت و با اعطای تندیس انسانیت خاتمه خواهد یافت.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات تصریح کرد: تاکنون تیم‌های برزیل، ‌ لهستان، آلمان، رومانی، ژاپن، ترکیه، آذربایجان و سوئد برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند ضمن اینکه دو تیم لبنان و مجارستان نیز تا یکی - دو روز آینده نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام خواهند کرد.

مدیر عامل باشگاه هنرمندان همچنین در مورد تیم‌های داخلی حاضر در مسابقات فوتبال‌سالنی جام جهانی هنرمندان گفت: ۲۹ دیماه مراسم قرعه‌کشی در تالار همایش‌های پژوهشکده شرکت‌نفت برگزار می‌شود که دربخشی از این مراسم تیم منتخب هنرمندان ایران نیز معرفی خواهند شد.

یاریار ادامه داد: مسابقات فوتبال ۷ نفره براساس قوانین فوتسال برگزار خواهد شد که هر تیم متشکل از ۲۰ نفر خواهد بود که ۳ نفر از آنها را هنرمندان و ۴ نفر را ملی‌پوشان بالای ۳۵ سال تشکیل خواهند داد.

یاریار در پایان گفت: ما در این ۱۳ سال از هیچ‌گونه کمک سازمان‌های دولتی برخوردار نبوده‌ایم، اما برای این رقابت ها وزارت ورزش و فدراسیون‌فوتبال همکاری‌های خوبی با ما داشتند که امیدوارم این مسابقات به یک نهضت‌جهانی تبدیل شود.

گفتنی است، در این نشست خبری ناصر شهسواری مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان، محمد فنایی پیشکسوت داوری فوتبال، محمدرضا طالقانی رئیس پیشین فدراسیون‌کشتی و عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال به عنوان اعضای ستاد برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال سالنی جام هنرمندان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز