خبرگزاری کار ایران

تیم را دیر بستیم؛

لوئی‌مقدم: جودوکاران تهران بدون حرف و حدیث، قهرمان‌ایران شدند / پشتوانه‌مالی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۵۹

ما در هفته‌اول لیگ‌برتر، استراحت داشتیم. به همین دلیل، در روزهای۹ و ۱۰ بهمن‌ماه ۷ بازی باید انجام دهیم که رقابت‌های‌سختی را در پیش داریم.

سرمربی تیم جودوی استان تهران گفت: با کسب ۳ طلا و ۲ برنز و بدون حرف و حدیث، قهرمان ایران شدیم.

به گزارش خبرنگارایلنا، مسابقات جودوی قهرمانی کشور، روز جمعه در سالن شهیدان افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد که در پایان این رقابت ها، تیم تهران با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کرد.

محمدرضا لوئی‌مقدم در مورد قهرمانی تیم استان‌تهران اظهار داشت: ما با کسب ۳ طلا و ۲ برنز قهرمانی بی حرف و حدیثی داشتیم. تیم ما از شرایط خوبی برخوردار بود که در نهایت و با تلاش بچه‌ها و همدلی کادر فنی، موفق به فتح جام قهرمانی شدیم. البته دیگر ورزشکار وزن ۸۱ - کیلوگرم ما هم می‌توانست مدال بگیرد که به دلیل ناداوری، نتوانست مدال بگیرد.

سرمربی تیم ملی جودوی ناشنوایان افزود: تیم تهران سال‌قبل و در مسابقات‌کشوری در مشهد مقدس برگزار شد هم به خاطر ناداوری از ایستادن بر روی سکوی قهرمانی بازماند. در آن رقابت‌ها و در وزن ۱۰۰ - کیلوگرم، تبانی صورت گرفت که باعثشد تیم تهران نتواند قهرمان کشور شود.

سرمربی تیم جودوی رستوران شب‌های گلوبندک، همچنین به مسابقات لیگ‌برتر جودو اشاره کرد و اظهار داشت: ما در هفته‌اول لیگ‌برتر، استراحت داشتیم. به همین دلیل، در روزهای۹ و ۱۰ بهمن‌ماه ۷ بازی باید انجام دهیم که رقابت‌های‌سختی را در پیش داریم.

لوئی مقدم در پایان در مورد احتمال قهرمانی تیمش در لیگ‌برتر یادآور شد: ما تیم را خیلی دیر بستیم. زمانی که هفته‌اول لیگ در حال برگزاری بود، ما تازه به دنبال عقد قرارداد با بچه‌ها بودیم. چون بدون پشتوانه‌مالی وارد این رقابت‌ها شده‌ایم. به همین جهت، فکر نمی‌کنم بتوانیم عنوان قهرمانی لیگ‌برتر را کسب کنیم، اما به احتمال بسیار زیاد یکی از ۳ سکوی برتر را به دست خواهیم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز