خبرگزاری کار ایران

برای پخش مسابقات جهانی صورت گرفت؛

درخواست ملی‌پوشان هندبال از رئیس جدید صدا و سیما

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۰۶

ملی پوشان هندبال کشورمان در آستانه مسابقات جهانی هندبال نامه سرگشاده ای خطاب به رئیس رسانه ملی نوشته و امضا کردند.

ملی پوشان هندبال کشورمان در آستانه مسابقات جهانی هندبال نامه سرگشاده ای خطاب به رئیس رسانه ملی نوشته و امضا کردند.

به گزارش ایلنا، در حالیکه کمتر از یک هفته تا آغاز رقابت‌های جهانی هندبال باقی‌مانده ملی‌پوشان هندبال کشورمان، نظر به همزمانی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا و مسابقات قهرمانی هندبال جهان، از رئیس رسانه ملی خواستند تا موجبات پخش مستقیم دیدارهای تیم ملی هندبال از رسانه ملی را فراهم آورد.

متن نامه ملی پوشان به این شرح است: ما بازیکنان و کادرفنی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران امروز کیلومترها دورتر از میهن و در قلب اروپا برای حضوری آبرومندانه در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۵ جهان در قطر مشغول تدارک و آماده سازی هستیم. به عشق سرافرازی میهن و پرچم سه رنگ کشورمان شبانه روز تمرین میکنیم و عرق میریزیم تا شاید نام ما هم، در زمره سربازان جان بر کفی نوشته شود که برای اعتلای نام ایران و ایرانی، از بذل حیات خود دریغ نکردند.

تبریک ایام ربیع و خجسته میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) را به شما و ملت غیور بهانه‌ای می‌کنیم تا با دعای خیر رهبر معظم انقلاب «دامه ظله» و یکایک هموطنان، خبر از اولین حضور جهانی تاریخ هندبال ایران بدهیم. مژده گوئیم که کمتر از یک هفته، تا شروع آوردگاه مسابقات جهانی هندبال باقی نمانده و مصمم هستیم تا در برابر قدرتهای مسلم هندبال جهان، آبروداری کنیم و نمایندگان سرافرازی برای ملت باشیم. می‌خواهیم عظمت اراده جوان ایرانی را به نمایش بگذاریم و نشان دهیم که ما برای آنکه ایران گوهری تابان شود، خون دل ها خورده ایم.

روزهای آغازین خدمت حضرتعالی در مسند ریاست رسانه ملی، با مسابقاتی همراه شده که نه در آن سوی دنیا، که در کشور همسایه و با کمترین فاصله از مرزهای ایران اسلامی برگزار خواهد شد. قطر آنقدرها دور نیست که اگر هم بود کارنامه درخشان رسانه ملی در پخش مستقیم دلاوری مردان والیبالیست تیم ملی، از هاوانا و فلورانس و حتی ریودوژانیرو، گواه بر توانایی های فنی و تخصصی همکاران شماست.

حالا هندبال ایران هم در پی بزرگی‌های این‌چنینی است و چون نقش انکار ناپذیر آن رسانه اثرگذار را در جای جای ورزش این سرزمین، به خصوص والیبال و کشتی دیده‌ایم به امید حمایت مشابه از ورزش دانشگاهی هندبال، دست به قلم شده‌ایم. شبکه های مختلف خارجی به خصوص رسانه های منطقه، مدتهاست نخستین حضور جهانی هندبال ایران را سوژه خود ساخته اند، پس حیف نیست که اینجا همه جا حرف از فوتبال باشد؟ انتظار ما به عنوان فرزندان ایران از شما فقط این است «ما را تنها نگذارید و با دستور و محبت خود براى پخش مستقیم مسابقات قهرمانى جهان، قلب هندبال دوستان کشورمان را از محبت خود لبریز نمائید.»

درود همه ملى پوشان هندبال به شما و همکاران زحمتکش‌تان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز