خبرگزاری کار ایران

به میزبانی آفتاب‌انقلاب برگزار می‌شود؛

اعلام آمادگی ۸ کشور برای شرکت در مسابقات دوومیدانی داخل سالن دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۰۵۷

مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه سال‌جاری در دو بخش مردان و زنان درحالی به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که تاکنون هشت تیم برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه سال جاری در دو بخش مردان و زنان در حالی به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که تاکنون هشت تیم برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش ایلنا، بیست و سومین دوره رقابت های بین المللی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارک فجر در تهران برگزار خواهد شد که تاکنون کشورهای، ترکمنستان، ازبکستان، کویت، عراق، ارمنستان، پاکستان، افغانستان و سوریه برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

این مسابقات به مدت ۲ روز و با حضور قهرمانان و مدال آوران در دو بخش زنان و مردان در ورزشگاه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد که حضور بیش از هشت تیم برای نخستین بار نقطه عطفی در ورزش دوومیدانی ایران است.

دوومیدانی کاران در مواد، ۶۰،۴۰۰، ۸۰۰، هزار و سه هزار متر و ۶۰ متر با مانع و پرش های ارتفاع، طول، سه گام و نیزه(ویژه مردان) و همچنین در مواد پرتاب وزنه، هفتگانه(مختص مردان)، پنجگانه(زنان) و ۴ در ۴۰۰ متر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

با توجه به اعلام قبلی کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی، تیم های شرکت کننده کشورمان در این دوره از رقابت ها ترکیبی از نوجوانان و جوانان دوومیدانی کار در قالب تیم جوانان خواهند بود تا ضمن پشتوانه سازی برای تیم ملی، جوانان کشورمان رقابتی تدارکاتی و بین المللی را تجربه کنند.

لازم به ذکر است کشورهای دعوت شده برای اعلام اسامی نفرات خود دربیست و سومین دوره رقابت های بین المللی دوومیدانی داخل سالن، تا پایان دی ماه جاری فرصت خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز