خبرگزاری کار ایران

در تذکر شفاهی به گودرزی؛

لاشکی: آقای‌وزیر قرار بود در کار فدراسیون‌ها دخالت نکنید / واژه جوانان را از عنوان وزارتخانه حذف کنید!

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۰۴

قرار بود در کار فدراسیون‌ها دخالت نکنید، اما نگفتیم همه اختیارات ورزش کشور و مسئولان آن را به فدراسیون‌ها بدهید تا آنها در تمام حوزه‌ها برای مدیران‌تان تصمیم بگیرند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با انتقاد از عملی نشدن وعده‌های وزیر ورزش برای اشتغال و مسکن جوانان گفت: بهتر است واژه «جوانان» ‌ از عنوان این وزارتخانه حذف شود.

به گزارش ایلنا، قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه مجلس، در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر ورزش گفت: آقای گودرزی شما با ۱۹۲ رأی، عنوان وزیر ورزش و جوانان را به امانت گرفتید و وعده‌های شما نوید روزهای خوب به ما می‌داد، اما افسوس که وعده‌های شما درباره اشتغال و مسکن جوانان عملی نشد و بهتر است واژه جوانان را از عنوان وزارتخانه حذف کنید، چرا که امید واهی به آنها داده شد.

وی با انتقاد از محدود شدن وزارت ورزش و جوانان به چند رشته خاص ورزشی و هیچ شمردن مسائل فرهنگی در امر ورزش خطاب به وزیر ورزش تصریح کرد: چرا به ورزش جانبازان و معلولان بی‌توجهی می‌کنید؟

احمدی لاشکی ادامه داد: علت مسافرت‌های غیرضروری اعضای وزارت ورزش و جوانان با هزینه‌های هنگفت به خارج از کشور چیست؟ چرا افراد غیر متخصص در وزارتخانه و استان‌ها روز به روز افزایش می‌یابند؟

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس همچنین گفت: قرار بود در کار فدراسیون‌ها دخالت نکنید، اما نگفتیم همه اختیارات ورزش کشور و مسئولان آن را به فدراسیون‌ها بدهید تا آنها در تمام حوزه‌ها برای مدیران‌تان تصمیم بگیرند.

وی در بخش دیگری از تذکر خود افزود: آقای خادم! شما که از جنس نمایندگان بودید ولی نتوانستید رابط خوبی میان مجلس و وزارت ورزش و جوانان باشید، امیدوارم تجدید نظر کنید تا سبب هتک حرمت به نمایندگان نشوید در غیر این صورت بهتر است در جای دیگری به ورزش کشور خدمت کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز