خبرگزاری کار ایران

استرالیا ۴ - عمان صفر؛

جهش خیره‌کننده کانگوروها در جاده‌قهرمانی / عمان هم به سرنوشت کویت دچار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۲۱

کانگوروها که در بازی نخست کویت را در هم کوبیده بودند، در دومین دیدار نیز پیروزی قاطعانه‌ای را جشن گرفتند و چمدان‌های عمان را به مقصد مسقط بستند.

تیم ملی فوتبال استرالیا ۴ بر صفر عمان را در هم کوبید تا دومین تیم عربی هم چمدان‌هایش را بسته شده ببیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین دیدار از مرحله‌دوم گروهی جام شانزدهم از ساعت ۱۲:۳۰ تیم ملی استرالیا از گروه A در ورزشگاه سیدنی با قضاوت ریو جی ساتو از ژاپن به مصاف عمان رفت که این دیدار با برتری ۴ بر صفر میزبان به پایان رسید تا کانگوروها که در بازی نخست کویت را در هم کوبیده بودند، در دومین دیدار نیز پیروزی قاطعانه‌ای را جشن بگیرند و چمدان‌های عمان را به مقصد مسقط ببندند.

ترکیب استرالیا:رایان، سینزبری، اسپیرانوویچ، فرانیچ، داویدسون، میلیگان، لونگو، لکی، مک کای، کروسه، کیهیل

ترکیب عمان:الحبسی: عامر، البوسیدی، اویسی، المسلمی، الفارسی، المبارک، جوهر، ابراهیم، الحسنی، المقبلی

استرالیا که در ورزشگاه‌های خانگی از میزبانی هواداران پر تعداد خودی بهره‌مند است با اعتماد به نفس بالایی در زمین مسابقه حاضر می‌شود و همین دلیل کافی را برای برتری روحی به شاگردان پوستکوگلو خواهد داد تا بر هر تیمی بتوانند برتری خود را دیکته کنند که در بازی با عمان در ۴۵ دقیقه نخست شاهد این بودیم.

مت مک کی در دقیقه ۲۷، رابی کروسه در دقیقه ۳۰ و میلیگان در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی موفق شدند ۳ بار دروازه الحبسی را باز کنند تا پیروزی آسانی را برای کانگوروها در نیمه نخست رقم بزنند.

در نیمه دوم هم کانگوروها تیم کاملا برتر میدان بودند و عمان حرفی برای گفتن نداشت. در دقیقه ۷۰ تامی جوریچ گل چهارم را نیز بر روی کار گروهی زیبای تیمی به ثمر رساند تا کار را برای عمانی‌ها تمام کند.

رابی کروسه در پایان این دیدار عناون بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد و جایزه ای را به رسم یادبود دریافت کرد.

شاگردان پل لو گن در دیدار نخست خود یک بر صفر مقابل کره جنوبی تن به شکست دادند تا امیدها در این تیم برای صعود همچنان زنده بماند ولی شکست تحقیر آمیز مقابل کانگوروها عملا امیدهای آنها را به یاس تبدیل کرد تا پرونده حضور این تیم در جام شانزدهم با بازی تشریفاتی مقابل کویت بسته شود. عمان و کویت دو تیم عربی این گروه تقریبا سرنوشت مشابهی را مقابل استرالیا داشتند و هر کدام ۴ گل دریافت کردند.

استرالیا با این پیروزی ۶ امتیازی شد تا در صدر جدول گروه A قرار بگیرد و کره جنوبی هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل کمتر تیم دوم است.

جدول رده‌بندی گروه A به این شرح است:

۱ - استرالیا با ۶ امتیاز

۲ - کره جنوبی با ۶ امتیاز

۳ - کویت بدون امتیاز

۴ - عمان بدون امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز