خبرگزاری کار ایران

دیدار پیکان و میزان همه چیز داشت

کارخانه: موسوی برای پیکان ارزش طلا دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۹۶

با تمام احترامی که برای دیگر بازیکنان پیکان قائلم، باید اعتراف کنم محمد موسوی برای این تیم ارزش طلا دارد. او تیمش را در مواقع حساس به خوبی مدیریت می‌کند.

مربی و کارشناس والیبال ایران اظهار کرد محمد موسوی برای تیم پیکان ارزش طلا را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کارخانه پس از دیدار تیم‌های پیکان تهران و میزان خراسان در خانه والیبال که با برتری میزبان به پایان رسید اظهار کرد: دیدار خوبی بود و دو تیم یک بازی تاکتیکی را به نمایش گذاشتند. آن‌ها از نقاط قوت و ضعف یکدیگر آگاه بودند و برنامه بازی خود را بر این اساس پیاده می‌کردند. البته زدن سرویس در این بازی حرف اول را می‌زد.

کارخانه با اشاره به درخشش محمد موسوی، مدافع روی تور پیکان در این دیدار گفت: با تمام احترامی که برای دیگر بازیکنان تیم پیکان قائلم، باید اعتراف کنم محمد موسوی برای این تیم ارزش طلا دارد. او تیمش را در مواقع حساس به خوبی مدیریت می‌کند. به نظرم اگر امروز موسوی در ترکیب میزان بود این تیم برنده میدان می‌شد!‌

وی با بیان اینکه این دیدار همه چیز داشت، افزود: پیکان پس از شکست در گیم‌های دوم و سوم، با امید و انگیزه به بازی ادامه داد و با برتری در گیم چهارم، گیم پنجم را هم به دلیل تجربه بیشتر بازیکنانش به خود اختصاص داد. هرگز نباید در والیبال ناامید شد و پیکان این را به خوبی ثابت کرد.

وی درباره وضعیت تیم میزان توضیح داد: این تیم، بازیکنان خوب و جوانی در اختیار دارد و در صدر جدول گروه اول لیگ هم قرار گرفته اما آن‌ها تجربه بازیکنان پیکان را نداشتند.

دیدار تیم‌های پیکان تهران و میزان خراسان عصر امروز، چهارشنبه ۲۵ دی‌ماه در سالن خانه والیبال با حساب ۳ بر ۲ به سود پیکان به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز