خبرگزاری کار ایران

برای جهانی تیم کم تجربه‌ای داریم؛

گل‌محمدی: فدارسیون‌بوکس برای برگزاری لیگ تلاشی نمی‌کند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۶۰

امسال برای سومین سال متوالی است که لیگ بوکس برگزار نمی شود و این ضعفی بزرگ برای مسئولان فدراسیون محسوب می شود.

سرمربی تیم قهرمان ۶ دوره لیگ بوکس گفت: امسال برای سومین سال متوالی، لیگ بوکس برگزار نشد و این برای فدراسیون یک ضعف بزرگ به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عدم برگزاری لیگ‌بوکس در ۳ سال اخیر اظهار داشت: متاسفانه مسئولان‌فدراسیون و شخص ناطق‌نوری برای برگزاری‌لیگ، تلاش خاصی نمی‌کنند. البته رئیس سازمان‌لیگ، رایزنی‌هایی برای حضور تیم‌ها انجام داده، اما این رئیس‌فدراسیون است که باید تیم‌ها را برای تیمداری در لیگ‌بوکس مجاب کند. اگر قرار باشد وی هیچ اقدامی در این زمینه نکند، پس چه کسی باید این کار را انجام دهد؟

سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو ادامه داد: امسال برای سومین سال متوالی است که لیگ بوکس برگزار نمی‌شود و این ضعفی بزرگ برای مسئولان فدراسیون محسوب می‌شود.

گل‌محمدی با بیان اینکه علیرغم تعطیلی ۳ ساله لیگ‌بوکس، برنامه‌های تیم ساپکو همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: تیم توابع تهران در لیگ استان تهران حضوری موفق دارد، به گونه‌ای که اخیرا تیم شمیرانات را با نتیجه قاطع ۸ بر یک شکست دادیم.

وی در ادامه درخصوص وضعیت تیم ملی بوکس و تشکیل دو تیم ملی گفت: به نظرم این کار ضرورتی نداشت. البته به احتمال بسیار زیاد، به زودی یک تیم ملی واحد خواهیم داشت.

این مربی بوکس در پایان، درباره نتایج احتمالی تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی قطر یادآور شد: تیم ما تجربه لازم را ندارد. با این حال، امیدوارم بتوانیم در راه کسب سهمیه المپیک موفق باشیم، چون کسب مدال در رقابت‌های جهانی به این راحتی نیست و نمی‌توانیم به تصاحب مدال توسط ملی‌پوشان کشورمان چندان امیدوار باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز