خبرگزاری کار ایران

مهرام ۷۱ - پتروشیمی بندرامام ۶۶؛

مهرام با صدرنشینی به نیمه نهایی رسید / مصاف داغ پتروشیمی و دانشگاه آزاد پای فینال

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۴۰

در دیدارهای نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال پتروشیمی بندرامام به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود و مهرام هم به مصاف هفت الماس خواهد رفت که به نظر نمی رسد شاگردان مصطفی هاشمی کار سختی مقابل نماینده قزوین داشته باشند.

تیم بسکتبال مهرام تهران با پیروزی مقابل پتروشیمی بندرامام با صدرنشینی در لیگ ملی بسکتبال به نیمه نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام در هفته هجدهم لیگ ملی بسکتبال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در تالار بسکتبال تهران برگزار شد و در پایان شاگردان مصطفی هاشمی با کسب پیروزی ۷۱ بر ۶۶ جایگاه خود را در صدر جدول لیگ تثبیت کردند تا راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شوند..

این دیدار در حالی برگزار شد که پتروشیمی با پیروزی ارزشمندی که هفته گذشته برابر دانشگاه آزاد کسب کرد، با کسب ۲۸ امتیاز همراه مهرام در صدر جدول لیگ ملی بسکتبال قرار گرفت.

مهرام در کوارتر اول با بازی خوب جواد مشایخی و اوشین ساهاکیان با نتیجه ۱۸ بر ۱۲ به برتری دست یافت. در کوارتر دوم پتروشیمی بازی نزدیک‌تری به نمایش گذاشت اما این وقت هم ۱۶ بر ۱۳ به سود مهرامی‌ها به پایان رسید.

در کوارتر سوم فاصله بازهم کمتر شد و به حداقل رسید. مهرام این وقت را با نتیجه ۱۷ بر ۱۶ به سود خود خاتمه داد. کوارتر چهارم با برتری پتروشیمی همراه بود و این تیم با درخشش بهنام یخچالی، صمد نیکخواه بهرامی و میثم میرزایی، همچنین با اتکا به پرتاب‌های ۳ امتیازی حامد آفاق بازی را به دست گرفت و حتی در مجموع تا امتیاز ۶۵ بر ۶۶ پا به پای میزبان پیش رفت.
در نهایت این مهرام بود که با تجربه بازیکنان کلیدی‌اش موفق به شکست شاگردان مهران حاتمی شد. در پایان این دیدار بهنام یخچالی از پتروشیمی بندرامام با کسب ۱۵ امتیاز، به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان شناخته شد.

مهرام با این پیروزی ۳۰ امتیازی و موقعیت خود را در صدر جدول لیگ بسکتبال استحکام بخشید و در آستانه قهرمانی این فصل قرار گرفت. پتروشیمی بندر امام هم با ۲۹ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به دانشگاه آزاد ۲۷ امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفت و با توجه به تفاضل گل بسیار خوب پتروشیمی، می‌توان این تیم را هم نایب قهرمان فصل عادی دانست.

در دیگر دیدار هفته پایانی لیگ بسکتبال، هفت‌الماس قزوین پذیرای شهرداری گرگان بود که دیدار این دو تیم با نتیجه ۸۲ بر ۶۸ به سود گرگانی ها به پایان رسید. هفت الماس با وجود این شکست با کسب عنوان چهارم، حضورش را در نیمه‌نهایی مسجل کرد.

به این ترتیب پنج شنبه هفته آینده در دیدارهای نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال پتروشیمی بندرامام به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود و مهرام هم به مصاف هفت الماس خواهد رفت که به نظر نمی رسد شاگردان مصطفی هاشمی کار سختی مقابل نماینده قزوین داشته باشند.

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ ملی بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود، به این شرح است:

مهرام تهران - هفت الماس قزوین

پتروشیمی بندر امام - دانشگاه آزاد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز