خبرگزاری کار ایران

بسکتبال کارگران کشور - اصفهان؛

تیم‌های صعود کننده به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۱۶

امروز شنبه از ساعت ۱۴ تیم‌های یزد – کرمانشاه، گلستان – کرمان، چهارمحال – اصفهان، خراسان رضوی - بوشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تکلیف چهار تیم نهایی این دوره از مسابقات مشخص خواهد شد.

تیم‌های یزد، کرمان، گلستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کرمانشاه، خراسان رضوی و بوشهر به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های بسکتبال قهرمانی کارگران کشور راه یافتند.

به گزارش ایلنا، دومین روز مسابقات بسکتبال قهرمانی کارگران کشور با رقابت تیم‌های شرکت کننده پیگیری شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.

در ادامه بازی‌های دور مقدماتی، تیم‌های شرکت کننده به صورت فشرده با یکدیگر به رقابت پرداخته و پس از انجام دو بازی توسط هر تیم نتایج زیر بدست آمد:

کرمان ۴۳ – ۳۲ تهران

اصفهان ۸۳ - ۳۰هرمزگان

بوشهر ۵۰ – ۴۱ فارس

کرمانشاه ۵۸-۴۱ خراسان جنوبی

خراسان رضوی ۵۶ – ۳۳ یزد

گلستان ۷۱ – ۶۷ چهار محال و بختیاری

اردبیل ۵۵ – ۳۸ مرکزی

همدان ۶۵ - ۵۹ قم

کرمان ۴۰ – ۳۰ هرمزگان

اصفهان ۷۴ – ۵۰ تهران

کرمانشاه ۶۷ – ۴۱ فارس

چهار محال و بختیاری ۶۷ – ۵۴ همدان

خراسان رضوی ۵۴ - ۴۴ مرکزی

یزد ۶۵ - ۴۲ اردبیل

بوشهر ۵۴ - ۴۸ خراسان جنوبی

بدین ترتیب با پایان رقابت‌های مقدماتی، ۸ تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص و تیم‌های یزد و خراسان رضوی از گروه اول، تیم‌های گلستان و چهارمحال و بختیاری از گروه دوم، تیم‌های اصفهان و کرمان از گروه سوم و تیم‌های کرمانشاه و بوشهر از گروه چهارم به مرحله بعد راه یافتند.

در ادامه این رقابت‌ها نیز امروز شنبه و از ساعت ۱۴ تیم‌های یزد – کرمانشاه، گلستان – کرمان، چهارمحال – اصفهان، خراسان رضوی - بوشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تکلیف ۴ تیم نهایی این دوره از مسابقات مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز