خبرگزاری کار ایران

به خاطر انتقاد برکنار شدم؛

واعظی: نقدهای زیادی به عملکرد وزارت‌ورزش وارد است / گلی به جمال دولت احمدی‌نژاد!

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۳۷

عملکرد وزیر ورزش در موضوعاتی مانند امکانات سخت‌افزاری، ورزش‌بانوان و توسعه ورزش‌همگانی جای نقدهای بسیاری دارد، باز هم گلی به جمال دولت احمدی‌نژاد و محمد عباسی وزیر ورزش او.

مجری برنامه ورزشی زاویه گفت: به دلیل انتقاد از مدیران وزارت‌ورزش از سمت مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از ورزشکاران و قهرمانان برکنار شدم.

مهدی واعظی مجری برنامه ورزشی زاویه که از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره برکناری خود از سمت مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از ورزشکاران و قهرمانان بلافاصله بعد از انتقاد از مدیران وزارت‌ورزش و جوانان بیان داشت: در ۲ تاریخ ۲۳ آذر و ۷ دی‌ماه قرار بود در برنامه زاویه به بررسی عملکرد مدیران وزارت‌ورزش به طور ویژه نقد و بررسی عملکرد روسای فدراسیون‌ها و همچنین خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بپردازیم. در برنامه نخست حمید قاسمی به عنوان کارشناس و نصرالله سجادی از طرف وزارت‌ورزش آمدند. نقدها با اسناد موجود ارائه و قرار شد سجادی در برنامه بعدی که با حضور سید هادی حسینی رئیس فراکسیون ورزش‌مجلس برگزار می‌شود، اسناد خود را ارائه کند، اما متاسفانه وی در برنامه شرکت نکرد و من با حضور سید هادی حسینی این موضوع را روی آنتن گفتم.

وی ادامه داد: حتی خطاب به رئیس فراکسیون ورزش اعلام کردم وقتی ۵ وزیر پیشنهادی وزارت علوم رد صلاحیت می‌شوند، لازم است نمایندگان‌مجلس روی وزارت‌ورزش هم نظارت داشته باشند و به صراحت گفتم لازم است به وزیر ورزش کارت زرد بدهید.

این مجری ورزشی ادامه داد: در ادامه برنامه تاکید کردم عملکرد وزیر ورزش در موضوعاتی مانند امکانات سخت‌افزاری، ورزش‌بانوان و توسعه ورزش‌همگانی جای نقدهای بسیاری دارد، باز هم گلی به جمال دولت‌احمدی‌نژاد و محمد عباسی وزیر ورزش او.

واعظی اضافه کرد: حدود ۳ سال بود که مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان بودم، اما بعد از برنامه‌ام در جلسه‌ای در وزارت ورزش تصمیم‌ می‌گیرند به سرپرست صندوق ابلاغ کنند که من را اخراج کند و یک روز که در صندوق نبودم و امتحان داشتم، به طور کلی روابط عمومی صندوق حمایت از ورزشکاران و قهرمانان را منحل کنند.

گفتنی است، مهدی واعظی در سال ۱۳۹۱ به عنوان بهترین مدیر روابط عمومی مجموعه‌های وزارت ورزش انتخاب شده بود. واعظی همچنین اجرای برنامه «تهران ورزشی» در شبکه ۵ سیما را که دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها پخش می‌شد را برعهده داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز