خبرگزاری کار ایران

مهم اقتدار کاراته ایران است؛

عبدالمحمدی: آرین‌خو نگاه‌سبکی به انتخاب مربیان تیم‌ملی ندارد / آدمی نیستم که برای مربیگری رایزنی کنم

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۴۰

باید پیشنهاد از سوی فدراسیون باشد، چون من از آن دسته مربیانی نیستم که برای حضور در تیم ملی و یا هر تیم دیگر، رایزنی کنم. اگر پیشنهاد بدهند، قطعا آن را قبول خواهم کرد.

کاندیدای سرمربیگری تیم ملی کاراته گفت: با مدیر فنی تیم‌های ملی هم سبک هستم، اما وی در انتخاب کادر فنی تیم ملی نگاه سبکب ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون و مسابقات جهانی فرانسه، قرارداد کادر فنی تیم ملی کاراته به پایان رسید که پس از انتخاب محمد آرین‌خو به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی، وی اعلام کرد تا اوایل بهمن‌ماه، کادر جدید تیم‌های ملی معرفی می‌شوند. در همین ارتباط، خبر می‌رسد محمدرضا عبدالمحمدی به همراه علیرضا سلیمانی به عنوان گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم ملی مطرح شده و حتی گفته می‌شود آنها به عنوان مربیان تیم ملی نیز انتخاب شده‌اند.

عبدالمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی آسیا مربیگری تیم ملی به بنده پیشنهاد شد و من قبول هم کردم. الان هم اگر پیشنهاد بدهند حتما در خدمت تیم ملی کشورم هستم. البته باید پیشنهاد از سوی فدراسیون باشد، چون من از آن دسته مربیانی نیستم که برای حضور در تیم ملی و یا هر تیم دیگر، رایزنی کنم. اگر پیشنهاد بدهند، قطعا آن را قبول خواهم کرد.

سرمربی سابق تیم ملی کاراته ادامه داد: البته گزینه‌های دیگری هم هستند که ممکن است افتخار خدمت به تیم ملی به آنها نیز برسد. با این حال، باید ببینیم با ما مذاکره می‌کنند یا اینکه طی روالی دیگر، سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود، اما آن‌چه مهم است اقتدار کاراته ایران در سطح آسیا و جهان است.

عبدالمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا هم سبک بودن با مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته در مطرح شدن نام شما به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نقش داشته یا نه، تصریح کرد: چنین چیزی اصلا صحت ندارد. مگر دوره‌ای که بنده از سوی سمندر(رئیس فدراسیون) و آشوری(دبیر فدراسیون) سرمربی تیم ملی شدم، با آنها هم‌سبک بودم؟ اصلا مگر علیرضا سلیمانی هم با آرین‌خو هم سبک است؟ مطمئنم وی در انتخاب کادر فنی تیم ملی هیچ نگاه یا گرایش سبکی نخواهد داشت.

سرمربی تیم پرهام تهران در پایان در مورد عدم حضور این تیم در مسابقات سوپر لیگ امسال گفت: به دلیل مشغله‌های شخصی و بیماری مادرم نتوانستم در خدمت تیم باشم. البته خدا را شکر بچه‌ها بدون تیم نماندند و راهی تیم‌های دیگر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز