خبرگزاری کار ایران

خیلی ها هنوز حقوق نگرفته اند؛

صاحبی: تیم های پایه فعالیتی ندارند که مربیانش حقوق بخواهند / آبتین صحبتی با ما نکرد

کد خبر : ۲۴۴۳۹۷

خانم آبتین با هیچ یک از مسئولان فدراسیون صحبتی نداشته که اگر این طور بود، به خواسته های وی رسیدگی می شد.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: این تنها خانم آبتین نیست که حقوق نگرفته. خیلی ها هستند که حقوق خود را دریافت نکرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نجمه آبتین مربی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از عدم دریافت ۱۰ ماه حقوق خود گلایه کرد و این را نیز اعلام کرد که رئیس فدراسیون به خواسته های وی توجهی نکرده است.

احمد صاحبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد اظهارات نجمه آبتین اظهار داشت: اولا این که خیلی ها چه در تیم ملی و چه در فدراسیون هستند که هنوز حقوق خود را نگرفته اند. ثانیا، ۱۰ ماه حقوق عقب افتاده خانم آبتین صحت ندارد. وی ۶ – ۷ ماه و یا شاید هم ۴ – ۵ ماه است که حقوق نگرفته است.

وی با بیان این که حقوق نباید تنها ملاک فعالیت افراد باشد، یادآور شد: خانم آبتین با هیچ یک از مسئولان فدراسیون صحبتی نداشته که اگر این طور بود به خواسته های وی رسیدگی می شد.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان در پایان خاطر نشان کرد: خانم آبتین مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان است که درحال حاضر این تیم برنامه خاصی ندارد. بنابر این، اگر تاکنون حقوق خود را دریافت نکرده، مساله خاصی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز