خبرگزاری کار ایران

جام جهانی هندبال - قطر؛

استکی: می‌توانیم اتریش را شکست دهیم / باید ضعف بدنی را جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۰۲

به این باور رسیده‌ایم که برای دو بازی بعدی باید برنده باشیم. اتریش تیم چندان قوی‌ای نیست و با همدلی، دو برد را کسب خواهیم کرد.

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان گفت: ایران قدرت امتیازگیری از حریفان را دارد.

به گزارش ایلنا، سجاد استکی ضمن بیان این مطلب کرواسی را تیمی مدعی قهرمانی دانست و گفت: کرواسی تیم مدعی قهرمانی است و انسجام و یکدستی در میان آنها بوضوح دیده می شد.

وی ادامه داد: مربی تیم ملی نیز در بازی با کرواسی ترکیب را تغییر داد تا برخی بازیکنان به میدان آمده و برخی دیگر از بازیکنان نیروی خود را برای مقابله با اتریش حفظ کنند.

استکی با بیان اینکه بازی مقابل کرواسی تجربه بسیاری برای بازیکنان داشت، افزود: بدون شک با حضور در مسابقات جهانی، بازیکنان بیشتر با تیم های قدر آشنا می شوند و خود را برای رقابت های بزرگتر آماده می سازند.

وی در مورد ضعف بدنی بازیکنان گفت: در هر حمله و دفاع، فشار زیادی به بازیکنان تحمیل می شود و با هر ضربه ای جسم ما دچار ضعف می شود اما باید با بدنسازی این ضعف را جبران کنیم.

استکی افزود: به این باور رسیده ایم که برای دو بازی بعدی باید برنده باشیم. اتریش تیم چندان قوی ای نیست و با همدلی، دو برد را کسب خواهیم کرد.

استکی در پایان با اشاره به دور از دسترس نبودن پیروزی تیم ملی هندبال گفت: این باور هم دور از دسترس نیست زیرا در دو بازی اول نشان دادیم که قدرت امتیاز گیری را داریم.

تیم ملی هندبال کشورمان شب گذشته در سومین بازی خود در بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی هندبال قطر از کرواسی شکست خورد. تیم هندبال کشورمان فردا چهارشنبه به مصاف تیم اتریش می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز