خبرگزاری کار ایران

مرخصی گرفتم، در اردو نیستم؛

قاسمی‌نژاد: با روند کنونی در آسیایی کویت مدال نمی‌گیریم / برای کسب سهمیه المپیک شانس کمی داریم

کد خبر : ۲۴۴۴۱۸

تاکنون ۱۴ مسابقه برای کسب امتیاز جهت سهمیه‌المپیک برگزار شده که ما در هیچ یک از آنها شرکت نکرده‌ایم. با این وضعیت، کسب سهمیه المپیک بسیار سخت خواهد بود.

عضو تیم ملی جودو گفت: در شرایطی که تمامی کشورهای جهان همواره در اردوهای خارجی شرکت می کنند، ما هنوز به دنبال مسائلی مانند: پول و ویزا هستیم.

امیر قاسمی نژاد در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اردوی تیم ملی جودو اظهار داشت: من درحال حاضر در اردو حضور ندارم چون به دلیل گرفتاری شخصی مرخصی گرفتم.

وی در مورد وضعیت خود نیز تصریح کرد: چه در اردوی تیم ملی باشم چه نباشم، همواره تمرین می کنم. تمرین کردن در خون من است.

ملی پوش وزن ۸۱ - کیلوگرم جودوی کشورمان ادامه داد: در بازی های آسیایی اینچئون، دچار مصدومیت شدم که اخیرا با تمریناتی که انجام دادم، آسیب دیدگی ام برطرف شده است.

قاسمی نژاد در پاسخ به این سئوال که پیش بینی شما از نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در کویت چیست، یادآور شد: همه چیز بستگی به امکانات، اردوهای خارجی و حضور در مسابقات بین المللی دارد. اگر وضعیت به همین منوال پیش برود، حتی یک مدال هم نمی توانیم بگیریم.

وی افزود: تیم های اروپایی را فاکتور بگیرید. همین کشورهای آسیایی در طول سال، در اردوهای اروپایی شرکت می کنند و یا این که در اردوهای مشترک بین کشورهای همسایه خود حضور پیدا می کنند اما ما هنوز به دنبال مسائل پیش پا افتاده هستیم.

دارنده مدال برنز آسیا گفت: زمانی که پول هست، به مشکلی به نام ویزا برمی خوریم و هنگامی که بابت ویزا مساله خاصی وجود ندارد، از پول خبری نیست. خلاصه همیشه یک مشکل بر سر راه ما وجود دارد.

قاسمی نژاد با بیان این که دیگر در هیچ کجای جهان برگزاری اردوهای داخلی مرسوم نیست، در مورد احتمال کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۴ مسابقه برای کسب امتیاز جهت سهمیه المپیک برگزار شده که ما در هیچ یک از آنها شرکت نکرده ایم. با این وضعیت، کسب سهمیه المپیک بسیار سخت خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: رتبه من در رنکینگ فدراسیون جهانی ۱۸ بود اما چون در مسابقات بین المللی، گرندپریکس ها و گرنداسلم ها شرکت نکردیم، رتبه من بالای ۳۰ شده است. جواد محجوب هم شرایطی بدتر از من دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز