خبرگزاری کار ایران

ایران ۲۳ - تونس ۳۰؛

پنجمین شکست تیم ملی هندبال ایران / شاگردان ماچک در حسرت امتیاز

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۴۲

تیم ملی هندبال ایران در پنجمین و آخرین دیدار گروهی خود در جام جهانی قطر با نتیجه ۳۰ بر ۲۳ مغلوب تونس شد تا شاگردان بوروت ماچک با ۵ شکست از ۵ بازی در انتهای گروه B‌ این مسابقات قرار بگیرد.

تیم ملی هندبال ایران با شکست برابر تونس، به کار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی قطر پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی هندبال ایران در پنجمین و آخرین دیدار گروهی خود در جام جهانی قطر با نتیجه ۳۰ بر ۲۳ مغلوب تونس شد تا شاگردان بوروت ماچک با ۵ شکست از ۵ بازی در انتهای گروه B‌ این مسابقات قرار بگیرد.

ملی‌پوشان هندبال ایران که نیمه نخست را با تساوی ۱۲ بر ۱۲ به رختکن رفتند امیدوار بودند در نیمه دوم بتوانند نخستین پیروزی خود را در نخستین حضور در جام جهانی جشن بگیرند که البته بخت با شاگردان ماچک یار نبود و تونس نیمه دوم برتری خود را بر قرمزپوشان ایران تحیمل کرد و با ۷ امتیاز اختلاف نیمه دوم را به سود خود رقم زد تا صعود خود را به دور بعد رقابت‌ها قطعی کند.

ایران در بازی نخست با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ مغلوب بوسنی شد. ملی‌پوشان هندبال کشورمان دومین بازی خود را هم با حساب ۳۳ بر ۳۱ بازی را به مقدونیه واگذار کردند. شاگردان ماچک در گام سوم هم متحمل شکست سنگین ۴۱ بر ۲۲ برابر کرواسی شدند.

چهارمین دیدار ایران در جام جهانی هم با نتیجه ۳۸ بر ۲۶ به سود اتریش به پایان رسید و تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین گام مقابل تونس متحمل شکست… شد تا هندبال ایران نخستین حضورش را در جام جهانی، بدون امتیاز به پایان برساند.

تیم ملی هندبال کشورمان باید برای کسب مقام هفدهم تا بیست و چهارم باید به مصاف تیم ششم گروه A‌ برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز