خبرگزاری کار ایران

افضلی‌فرد به ایلنا خبر داد:

جلسه‌ ویژه اعضای کمیسیون اصل ۹۰ با اهالی فوتبال / حجم بالای پرونده‌ تخلفات فوتبالی!

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۴۳

درست است ما شروع‌کننده پرونده مبارزه با تخلفات‌فوتبال بودیم اما طبق هماهنگی‌هایی که داشتیم اکنون مسئول رسیدگی رسایی است. ما پرونده‌‌های زیادی در کمیسیون داریم که باید به آن رسیدگی کنیم.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: پرونده رسیدگی به تخلفات فوتبال برعهده رسایی قرار گرفته تا امور مربوط به آن انجام دهد.

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت پرونده رسیدگی به تخلفات فوتبال در کمیسیون اصل ۹۰ بیان داشت: درست است ما شروع‌کننده پرونده مبارزه با تخلفات فوتبال بودیم، اما طبق هماهنگی‌هایی که داشتیم اکنون مسئول رسیدگی حمید رسایی است. ما پرونده‌‌های زیادی در کمیسیون اصل ۹۰ داریم که باید به آن رسیدگی کنیم.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه از دستگیری‌های اخیر مدیران وزارت‌ورزش بی‌اطلاع است و منتظر گزارشاتی در این ارتباط هستند درخصوص عملکرد کمیسیون اصل ۹۰ در رسیدگی به تخلفات فوتبالی کشور تاکید کرد: آقای رسایی کارشان را به خوبی انجام می‌دهند، اما ما قضاوتی نمی‌کنیم و شما رسانه‌ها و مردم باید قضاوت کنند که عملکرد ما چگونه بوده است.

نماینده اردبیل و نمین در خانه ملت در پاسخ به این سوال که آیا خبر جدیدی درخصوص تخلفات ورزش و فوتبال به کمیسیون اصل ۹۰ ارجاع شده، بیان داشت: برای تخلفات فوتبالی جدیداً صحبت‌هایی بین اعضای کمیسیون اصل ۹۰ با برخی از مسئولان و پیشکسوتان فوتبال انجام شده که این صحبت‌ها در قالب جلسات مختلف انجام می‌شود تا با یک هماهنگی مشکلات فوتبال را برطرف کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز