خبرگزاری کار ایران

۲ روز است تمرین نکرده‌ام؛

روزبهانی: حریفم موذی است / ببرم سهمیه المپیک و کمربند طلایی می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۸۳

بوکسور وزن ۸۱ - کیلوگرم تیم کشورمان، روز جمعه و در دیداری حساس مقابل بوکسور آفریقایی قرار می‌گیرد که در صورت شکست حریف، سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل را کسب خواهد کرد.

تنها نماینده بوکس ایران در مسابقات لیگ نیمه حرفه‌ای جهان گفت: به دلیل سرماخوردگی و مصدومیتی که از ناحیه بینی دارم، شرایطم برای بازی روز جمعه خیلی مساعد نیست، اما باید خودم را برای این مسابقه آماده کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان روزبهانی بوکسور وزن ۸۱ - کیلوگرم تیم کشورمان، روز جمعه و در دیداری حساس مقابل بوکسور آفریقایی قرار می‌گیرد که در صورت شکست حریف، سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل را کسب خواهد کرد.

روزبهانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد وضعیت خود اظهار داشت: به شدت سرما خورده ام و ۲ روز است تمرین نکرده ام. بینی ام نیز آسیب دیده و به همین جهت، پزشک استراحت مطلق به من داده است.

وی افزود: امروز(شنبه) هم نمی توانم تمرین کنم. البته برای شکست حریفم باید بر این مشکلات غلبه کنم و تا روز جمعه به سر وزن برسم.

نماینده بوکس ایران در رقابت های لیگ نیمه حرفه ای جهان، در خصوص بوکسور آفریقایی خود در دیدار روز جمعه یادآور شد: تا به حال با او بازی نکرده ام و شناختی از وی ندارم. اما شنیده ام که بوکسور بسیار خوبی است و موذیانه بوکس می کند. من هم باید تاکتیکی ویژه برای برتری مقابل او اتخاذ کنم.

روزبهانی در پایان خاطر نشان کرد: اگر بازی روز جمعه را به سود خود خاتمه دهم، هم سهمیه المپیک می گیرم و هم کمربند طلایی را. ضمن این که جایزه نقدی نیز دریافت خواهم کرد. البته برای من اولویت اصلی، کسب سهمیه المپیک ریو است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز