خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد:

سرپرست: پتانسیل قهرمانان جنوب غرب تهران بالاست / فتح‌زاده باید پاسخگوی واگذاری مرغوبکار باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۸۱

وقتی ما این مجموعه را از علی فتح‌الله‌زاده گرفتیم تقریبا کیفیت چندان خوبی نداشت و می‌توان گفت چیزی از آن باقی نمانده بود اما با تلاش همکاران ما در حال حاضر سالن این مجموعه شرایط لازم را پیدا کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران گفت: در تلاشیم سومین جشنواره مسابقات دهه فجر را به نحو شایسته برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا، مهران سرپرست در نشست‌خبری خود با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان جنوب غرب تهران تاکید کرد: در تلاش هستیم سرانه فضای ورزش این منطقه را علی‌رغم کمبودهای مالی و اعتباری که داریم افزایش دهیم چرا که بسیاری از بزرگان ورزش کشور در همین منطقه جنوب غرب تهران به دنیا آمده و رشد کرده‌اند.

وی ادامه داد: البته نقاط ضعفی هم داریم که از جمله آن می‌توان به پایین بودن سرانه کشور اشاره کرد ولی با همین امکانات کم هم تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را برای مردم فراهم کنیم. در حال حاضر هم در بسیاری از تیم‌های ملی رشته های مختلف بازیکن و نماینده داریم. عمده فعالیت ما با هیات‌ها انجام می‌شود. ۴۸ هیات ورزشی در حوزه ما فعالیت می‌کنند حتی در گذشته در رشته‌هایی مثل اسکواش، اسکی و چند رشته دیگر فعال نبودیم که با آمدن نژادفلاح در این رشته‌ها نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم. در حال حاضر ۴۲ هیات ورزشی فعال داریم و درصدد هستیم این تعداد را تا پایان سال ۹۳ به ۴۷ هیات برسانیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تاکید کرد: برنامه های دهه فجر این مرکز با آمدن نژادفلاح به اداره ورزش و جوانان استان تهران از سال ۹۱ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و امسال سومین سال آن را تجربه می‌کنیم و می‌خواهیم با جدیت کامل این مسابقات را با حضور پنج‌هزار تماشاگر و رژه ۹۰ تیم در رشته مختلف از ۲۰ بهمن ماه برگزار کنیم. این مسابقات در ۴۵ رشته آقایان و ۴۵ رشته بانوان برگزار می‌شود. این جشنواره بزرگ در سراسر تهران با حضور ۱۰۰هزار نفر برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ورزش مقوله‌ای مخاطب‌آفرین است و ما باید برنامه‌های جدی در این ارتباط داشته باشیم. ما هم برنامه‌های گسترده‌ای برای سال ۹۴ داریم که کلیدی‌ترین برنامه ما تفکیک هیات‌های ورزشی یکدیگر است تا هر کدام به طور مستقل و گسترده برنامه‌های ورزشی خود را انجام دهند. بعد از آن همکاری‌هایی را با ارگان‌های دیگری مانند شهرداری‌ها خواهیم داشت تا در راستای ورزش همگانی فعالیت داشته باشیم. همچنین قرار است پیوندی بین وزارت ورزش و وزارت آموزش و پرورش در راستای اعتلای ورزش داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب با بیان این مطلب که بعد از ۱۴ سال ورزشگاه مرغوبکار را با پایان مدیریت فتح‌الله‌زاده پس گرفتیم بیان داشت: وقتی ما این مجموعه را از علی فتح‌الله‌زاده گرفتیم تقریبا کیفیت چندان خوبی نداشت و می‌توان گفت چیزی از آن باقی نمانده بود اما با تلاش همکاران ما در حال حاضر سالن این مجموعه شرایط لازم را پیدا کرده و قرار است استخر و مجموعه‌های دیگر آن در سال ۹۴ با تامین منابع به نوبت شرایط بهره‌وری را پیدا کند. خوشبختانه شهرداری هم در این زمینه به ما کمک می‌کند اما اینکه چرا علی فتح‌الله‌زاده بعد از ۱۴ سال هنگام اتمام مدیریتش راضی شده این مجموعه مرغوبکار را به اداره ورزش و جوانان پس بدهد باید از خود او بپرسیم. باید از فتح‌الله‌زاده سئوال شود که چرا ۱۴ سال اصرار داشت این مجموعه در اختیار باشگاه استقلال باشد.

سرپرست خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم همانطور که به ورزش آقایان توجه داریم به ورزش بانوان نیز اهمیت دهیم و تفاوتی بین آقایان و خانم‌ها نداشته باشیم در ضمن در منطقه جنوب غرب ورزشکاران بزرگی مانند امیر قلعه‌نویی و حمید استیلی را داشتیم که در آینده برای گسترش ورزش این منطقه از وجود آنها استفاده بیشتری کنیم.

در ادامه این کنفرانس مطبوعاتی محمدرضا کریمی معاون اداره کل ورزش و جوانان جنوب غرب با تشریح فعالیت‌های این اداره کل بیان داشت: اداره ورزش جنوب غرب چهار منطقه شهرداری ۱۶،۱۷، ۱۸ و ۱۹ با جمعیت یک میلیون و دویست هزار نفر که می‌توان گفت از جمعیت چند استان کشورمان هم بیشتر است زیر پوشش این سازمان قرار دارد و با وجود اینکه سرانه ورزش برای هر فرد ۲۹ سانتی‌متر است اما با تشکیل ۴۵ هیات ورزشی قهرمانان زیادی را به کشور معرفی کرده. به طور نمونه ما در بازی‌های آسیایی اینچئون ۲ مدال طلا در رشته جانبازان و معلولین از منطقه خود داشتیم. محمد علی‌یاری طلا و نقره بازی‌های اینچئون را از منطقه جنوب غرب تصاحب کرد. ورزشکارانی مانند یونس سیفی، عبدالله‌پور و حتی خانم مریم سلطانی در بازی‌های اینچئون از منطقه جنوب غرب صاحب عنوان شدند. ضمن اینکه پیشکسوتان ارزشمندی مانند آقای صادقی در رشته جانبازان و همین‌طور اسرافیل دودانگه را در کشتی داریم که جزو افتخارات منطقه جنوب غرب محسوب می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز