خبرگزاری کار ایران

کارشکنی عرب ها؛ این بار در کاراته!

عسگری: امارات ویزا نداد، حضورم در الاهلی منتفی شد / مسابقات جایزه بزرگ را هم از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۱۷

مسئول هماهنگی کارهای عقد قرارداد من و گنج زاده با باشگاه الاهلی اعلام کرد که گویا یکی از شیوخ امارات اعلام کرده که نباید به ما ویزا داده شود. بعد هم دلیل دیگری آوردند و گفتند: امارات با فدراسیون کاراته ایران مشکل دارد.

کاراته کای ملی پوش کشورمان گفت: به دلیل این که اماراتی ها به من و سجاد گنج زاده ویزا ندادند، نمی توانیم با باشگاه الاهلی قرارداد ببندیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باشگاه الاهلی امارات چندی قبل با ارائه پیشنهادی به بهمن عسگری و سجاد گنج زاده دو ملی پوش کاراته کشورمان، خواهان جذب این دو کاراته کا شد اما به خاطر عدم صدور ویزا از سوی اماراتی ها، این دو کاراته کا نتوانستند به امارات سفر کرده و با باشگاه الاهلی قرارداد ببندند.

عسگری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در این خصوص اظهار داشت: مسئولان باشگاه الاهلی امارات پیشنهاد دادند تا در مسابقات کاراته وان(لیگ جهانی کاراته) و همچنین چند مسابقه دیگر برای آنها بازی کنیم که متاسفانه به دلیل صادر نشدن ویزا، این کار انجام نشد.

وی افزود: خانمی که مسئول هماهنگ کردن کارهای عقد قرارداد من و گنج زاده با باشگاه الاهلی بود، اعلام کرد که گویا یکی از شیوخ امارات اعلام کرده که نباید به ما ویزا داده شود. البته بعد هم دلیل دیگری آوردند و گفتند: امارات با فدراسیون کاراته ایران مشکل دارد. خلاصه این که بهانه های مختلف آوردند تا کار پیوستن من و سجاد به تیم الاهلی انجام نشود.

کاراته کای وزن ۷۵ - کیلوگرم تیم کشورمان ادامه داد: آشوری(دبیر فدراسیون) و همچنین صافی(سرمربی تیم دانشگاه آزاد) تلاش های زیادی به خرج دادند تا ویزا بگیریم، اما موفق به انجام این کار نشدند.

عسگری با بیان این که صادر نشدن ویزا از سوی امارات، باعثشد فرصت حضور در مسابقات جایزه بزرگ دوبی را هم از دست بدهیم، یاد آور شد: تیم دانشگاه آزاد چهارشنبه به دوبی می رود تا در رقابت های جایزه بزرگ امارات شرکت کند. اما چون ما نتوانستیم ویزا بگیریم، نمی توانیم در این رقابت ها شرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز