خبرگزاری کار ایران

پتروشیمی بندر امام ۷۲ - دانشگاه‌آزاد ۶۹؛

شروع طوفانی و پایان ناپلئونی پتروشیمی / پنج‌شنبه یک «مهران» حریف مهرام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۵۸

با ۵ خطا شدن نیکخواه بهرامی و خروج او از زمین، دقایقی بین تماشاگران درگیری‌هایی هم پیش آمد که باعثتوقف چند دقیقه‌ای مسابقه شد…

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با کسب برتری ۷۲ بر ۶۹ مقابل دانشگاه آزاد، سرنوشت تیم صعود‌کننده به فینال لیگ ملی بسکتبال را به دیدار پنجم کشاند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار چهارم تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد از مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملی بسکتبال از ساعت ۱۶ امروز در سالن اندیشه بندر امام برگزار شد.

بازیکنان پتروشیمی با یک شروع توفانی و در کمتر از ۴ دقیقه با پرتاب‌های ۳ امتیازی صمد نیکخواه بهرامی و حامد سهراب‌نژاد با نتیجه ۱۷ بر صفر از دانشگاه آزاد پیش افتاد. در طرف مقابل پرتاب‌های روزبه ارغوان به بار نمی‌نشست تا او جای خود را به آرن داودی بدهد.

دانشگاه آزاد پس از ۶ دقیقه بالاخره اولین امتیازش را با پرتاب آزاد حامد حسین‌زاده به دست آورد. حسین‌زاده بلافاصله با یک پرتاب ۳ امتیازی کمی به تیمش روحیه داد. در ادامه روزبه ارغوان هم به زمین بازگشت و با یک پرتاب ۳ امتیازی اختلاف را به ۱۰ امتیاز کاهش داد تا شاگردان مهران شاهین‌طبع با روحیه بهتری کار را دنبال کنند.

با ورود مجدد ارغوان، بازی دانشگاه‌آزاد متفاوت شد و این بازیکن با بازی درخشانش دانشگاه را به بازی بازگرداند. کوارتر نخست علی‌رغم شروع ضعیف شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ به سود میزبان به پایان رسید.

پتروشیمی در ابتدای کوارتر دوم هم برتری‌اش را به حریف دیکته کرد و با ۶ امتیاز پیش افتاد. دانشگاه‌آزاد با زهم با کار خوب ارغوان و حسین‌زاده بازی را متعادل کرد تا در پایان نیمه نخست نتیجه ۳۴ بر ۲۶ به سود میزبان روی اسکوربورد سالن نقش ببندد.

کوارتر سوم هم با بازی متعادل دو تیم ادامه پیدا کرد. در اواسط این وقت مهدی مرادی، چند توپ خوب به سوی حلقه پتروشیمی پرتاب کرد اما امین امیری و حامد آفاق هم با پرتاب‌های دقیقشان فاصله دو تیم را حفظ کردند. شاگردان شاهین‌طبع در این وقت دفاع منطقه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند که این تاکتیک به خوبی جواب داد و دانشگاه این کوارتر را ۲۴ بر ۲۱ به سود خود خاتمه داد تا در مجموع نتیجه ۵۵ بر ۵۰ به سود پتروشیمی شود.

دانشگاه آزاد به بازی خوب خود در کوارتر چهارم هم ادامه داد و در دقیقه دوم این وقت به فاصله یک امتیازی هم پتروشیمی هم رسید اما این تیم میزبان بود که بازی‌گردانی محمد جمشیدی و پرتاب‌های دقیق صمد نیکخواه بهرامی بازهم ابتکار عمل را به دست گرفت.

با ۵ خطا شدن صمد نیکخواه بهرامی و خروج او از زمین، دقایقی بین تماشاگران درگیری‌هایی هم پیش آمد که باعثتوقف چند دقیقه‌ای مسابقه هم شد.

بعد از آغاز مجدد بازی دانشگاه با پرتاب ۳ امتیازی آ‌رن داودی یک بار دیگر فاصله را با میزبان کاهش داد و دقیقه‌ای بعد بازی به تساوی ۶۴ بر ۶۴ کشیده شد. در فاصله یک دقیقه به پایان مسابقه پرتاب ۳ امتیازی حامد آفاق، پتروشیمی را در موقعیت خوبی قرار داد و در ادامه دانشگاه آزاد بازهم بازی را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی مهران حاتمی، محمد ترابی را جانشین وحید حاجیان کرد و پتروشیمی با ریباند همین بازیکن در ۱۰ ثانیه مانده به پایان بازی ۷۲ بر ۶۹ از حریف پیش افتاد و حمله پایانی دانشگاه و شوت ۳ امتیازی ارغوان هم نتیجه‌ای برای دانشگاهی‌ها در بر نداشت تا این بازی با همین نتیجه به سود میزبان تمام شود.

با این نتیجه، تیم‌های پتروشیمی بندرامام و دانشگاه‌آزاد، هر کدام صاحب ۲ پیروزی و ۲ شکست در تقابل با یکدیگر شدند. به این ترتیب تکلیف تیم صعود کننده به فینال و حریف مهرام، پنج‌شنبه(۹ بهمن‌) در سالن حکیمیه دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال مشخص می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز