خبرگزاری کار ایران

فینال به سود ما خواهد بود؛

داوری: داوران تحت‌تاثیر تماشاگران پتروشیمی قرار گرفتند / همان کوارتر نخست کل‌بازی را باختیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۷۶

متاسفانه در ابتدای بازی تمرکز لازم را نداشتیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم. فکر می‌کنیم همین موضوع باعثشکستمان شد.

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد پس از شکست تیمش برابر پتروشیمی بندرامام، نداشتن تمرکز در کوارتر اول و ارفاق داور به میزبان را دلایل اصلی شکست دانشگاه آزاد دانست.

جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه در ابتدای بازی تمرکز لازم را نداشتیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم. فکر می‌کنیم همین موضوع باعثشکستمان شد و هرچند در کوارترهای بعدی بازی‌ بسیار خوب ارائه دادیم و امتیازات عقب افتاده را جبران کردیم اما در نهایت بازنده شدیم.

وی با انتقاد از قضاوت دیدار تیم‌های پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد، ‌ توضیح داد: نمی‌خواستم درباره داوری صحبت کنم اما فکر می‌کنم داوران این دیدار تحت تاثیر فشار تماشاگران قرار گرفته بودند و سوت‌هایشان ارفاق به پتروشیمی بود. قصد توجیه شکست‌مان را ندارم اما به هرحال معتقدم بازی بد ما در کوارتر اول و برخی سوت‌های اشتباه در باخت دانشگاه آزاد بی‌تاثیر نبود.

بازیکن ملی‌پوش تیم دانشگاه آزاد درباره دیدار بعدی این دو تیم که دومین فینالیست لیگ ملی بسکتبال را معرفی می‌کند، اظهار کرد: در تهران شرایط خیلی به نفع ماست و فشاری روی داوران نیست. به نظرم ما با شرایط خوبی که داریم می‌توانیم مانند دیدار سوم، پتروشیمی را شکست دهیم و فینالیست شویم.

داوری اضافه کرد: در صورتی که تیم ما پنج‌شنبه برنده مسابقه شود، شرایط بهتری نسبت به پتروشیمی در فینال دارد. آن‌ها ۲ بازی را به مهرام واگذار کرده‌‌اند و تنها با یک باخت قهرمانی را از دست می‌دهند. ما چنین وضعی نداریم و به نظرم می‌توانیم عملکرد بهتری مقابل مهرام در فینال داشته باشیم. البته فکر می‌کنم فینال هم پنج‌شنبه هفته آینده برگزار شود و به این ترتیب تیمی که این هفته فینالیست می‌شود، فرصت ریکاوری برابر مهرام را دارد.

تیم‌ بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی امروز(دوشنبه ۶ بهمن) در چهارمین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملی‌ بسکتبال در سالن اندیشه بندرامام، با نتیجه ۷۲ بر ۶۹ مغلوب پتروشیمی این شهر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز