خبرگزاری کار ایران

هندبال باید با دو بال پرواز کند؛

حسینی: هدف هندبال المپیک است / انتخاب رئیس فدراسیون باید در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۹۹

انتخابات ریاست فدراسیون در بیست و پنجم همین‌ماه برگزار خواهد شد، رئیس جدید باید از پتانسیل موجود در هندبال استفاده کند، یعنی با تشکیل اتاق‌فکری برای آینده هندبال کشور برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهد.

کارشناس هندبال کشورمان گفت: با اتمام مسابقات جام‌جهانی گام اول را برای اعتلای هندبال برداشتیم و حالا باید به فکر انتخاب رئیس فدراسیون مجرب باشیم.

سیدحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره کسب رتبه بیست و یکم دنیا در جام جهانی هندبال بیان داشت: حالا که جام‌جهانی پایان یافته باید به فکر انتخاب یک رئیس‌مجرب برای فدراسیون هندبال باشیم. انتخابات ریاست فدراسیون در بیست و پنجم همین‌ماه برگزار خواهد شد، رئیس جدید باید از پتانسیل موجود در هندبال استفاده کند، یعنی با تشکیل اتاق‌فکری برای آینده هندبال کشور برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهد.

وی ادامه داد: باید با برداشت‌هایی که از اولین حضور ما در جام ملت‌های آسیا داشتیم راهکارهای رسیدن به المپیک را بررسی کنیم، چون اولین گام ما در آینده مسابقات المپیک است و اگر هندبال روزهای خوبی داشته باشد و برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه داشته باشیم حضور در المپیک هم دور از دسترس نخواهد بود.

رئیس کارشناس هندبال کشورمان تاکید کرد: رئیس جدید فدراسیون هندبال باید نداشته‌های هندبال را تهیه کند تا هندبال با دو بال پرواز کند و به روزهای اوج خود برسد. خوشبختانه پتانسیل لازم در هندبال وجود دارد، در همین مسابقات جام جهانی با وجود تمام کاستی‌ها توانستیم عربستان را شکست دهیم.

وی افزود: درست است که در جام‌جهانی رتبه بیست و یکم را به دست آوردیم، اما در آسیا می‌توانیم رتبه دوم را داشته باشیم، فقط از جامعه رسانه‌ای می‌خواهم به هندبال توجه کنند چراکه هندبال در آینده می‌تواند به رتبه‌های بالاتری برسد و انتظارات مردم را برآورده سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز