خبرگزاری کار ایران

مناف هاشمی خبر داد:

دیدار و تجلیل ریاست جمهور از جامعه ورزش جمعه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۱۶

بعد از دیدار رهبر معظم انقلاب با جامعه بزرگ ورزش این هفته هم فرصت دیدار و تجلیل از قهرمانان بازیهای آسیایی و پاراآسیایی در حضور ریاست محترم جمهور برای خانواده بزرگ ورزش فراهم شده است.

مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت ورزش گفت: امسال جشن های انقلاب با شکوه هر چه بیشتر توسط جامعه ورزش برگزار می شود

به گزارش ایلنا، مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت ورزش و جوانان گفت: امسال جشن های انقلاب با شکوه هر چه بیشتر توسط جامعه ورزش برگزار می شود

وی ادامه داد: به همین منظور از مدتها قبل جلسات منظمی را با حضور واحدهای مختلف و نمایندگان سایر معاونت برای برگزاری جشن های فجر انقلاب توسط وزارت ورزش و جوانان برگزار کرده ایم و امیدوارم بتوانیم بخشی از این حماسه بزرگ را با یاد معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) گرامی بداریم.

هاشمی افزود: بعد از دیدار رهبر معظم انقلاب با جامعه بزرگ ورزش و افتخاری که نصیب ما شد این هفته هم فرصت دیدار و تجلیل از قهرمانان بازیهای آسیایی و پاراآسیایی در حضور جناب روحانی ریاست محترم جمهور برای خانواده بزرگ ورزش فراهم شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تشکر از تلاش های فراوان گودرزی گفت: با همت و نگاه دقیق و مدیریتی وزیر امسال جوائز و پاداش قهرمانان ارزنده ایران بدون تاخیر چندساله که قبلا شاهد آن بودیم تقدیم آنها خواهد شد.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت های خود به برنامه های دیگر فجر انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: همزمان با تهران که برنامه ها در طول این دهه با مشارکت وزارت ورزش، اداره کل ورزش و جوانان تهران و فدراسیون های ورزشی برگزار می شود استان های ما نیز فعال هستند و با برنامه ریزی اعلام شده به تمام هیات ها برنامه های مد نظر را اجرا می کنند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امسال روز ۱۸ بهمن جامعه ورزش به همراه وزیر ورزش و جوانان با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با ارمان های امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.

غبار روبی از مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، بازدید و دیدار از آسایشگاه جانبازان، افتتاح پروژه های بزگ عمرانی در کشور و در نهایت حضور پر شکوه و همراه با سایر اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه های دیگر وزارت ورزش و جوانان در ایام فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز