خبرگزاری کار ایران

ستاره‌های تنیس‌روی‌میز جهان در هندوستان؛

عالمیان و شهسواری به آسیا‌کاپ دعوت شدند / ۱۰۰ هزار دلار جایزه نفرات برتر

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۰۶

نوشاد عالمیان و ندا شهسواری از ایران که نفرات برتر آسیای میانه در رنکینگ جهانی هستند از سوی کنفدراسیون آسیا به این مسابقات دعوت شدند.

کنفدراسیون تنیس روی‌میز آسیا از ۱۶ بازیکن برتر مناطق مختلف قاره کهن برای حضور در آسیاکاپ دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیست و هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا ۲۲ تا ۲۴ اسفند در دو بخش زنان و مردان به میزبانی جیپور هندوستان برگزار می‌شود. به همین منظور ۱۶ بازیکن برتر مناطق مختلف قاره کهن، از سوی کنفدراسیون تنیس روی‌میز آسیا به این رقابت‌ها دعوت شده‌اند.

به این ترتیب نوشاد عالمیان و ندا شهسواری از ایران که نفرات برتر آسیای میانه در رنکینگ جهانی هستند از سوی کنفدراسیون آسیا به این مسابقات دعوت شدند.

مالونگ و شوشین از چین، میزتونی و نیواکوکی از ژاپن و جو سی هیوک از کره‌جنوبی در بخش مردان و دینگ نینگ و لیو شیون از چین، تیان وی فنگ از سنگاپور، کیشی کاوا و فاکوهارا از ژاپن در گروه زنان، از چهره‌های شاخص حاضر در این رقابت‌ها هستند.

آسیاکاپ یک صد هزار دلار جایزه نقدی دارد که در پایان مسابقات، نفر اول ۵۰ هزار دلار و نفر شانزدهم ۱۴۰۰ دلار دریافت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز