خبرگزاری کار ایران

مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال؛

راه هموار مهرام برای قهرمانی / پتروشیمی و مهران حاتمی به معجزه نیاز دارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۱۹

مهرام در هر دو مسابقه رفت و برگشت مرحله مقدماتی موفق به شکست پتروشیمی شد و برای رسیدن به قهرمانی فقط به یک پیروزی در فینال نیاز دارد اما شاگردان مهران حاتمی باید هر سه دیدار نهایی را به سود خود رقم بزنند.

مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال از فردا(دوشنبه) درحالی آغاز می شود که مهرام برای رسیدن به قهرمانی فقط به یک پیروزی نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، تیم های مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) از فردا رقابت های خود را درمرحله مقدماتی آغاز می‌کنند. هر تیم برای رسیدن به قهرمانی نیاز به سه پیروزی از پنج مسابقه دارد و نتایج دیدارهای رو در روی تیم ها در مرحله مقدماتی نیز در فینال محاسبه می شود.

مهرام در هر دو مسابقه رفت و برگشت مرحله مقدماتی موفق به شکست پتروشیمی شد و برای رسیدن به قهرمانی فقط به یک پیروزی در فینال نیاز دارد اما شاگردان مهران حاتمی باید هر سه دیدار نهایی را به سود خود رقم بزنند تا بتوانند قهرمانی فصل گذشته خود را تکرار کنند.

تیم های دانشگاه آزاد و فولاد هفت الماس قزوین نیز فردا در نخستین مسابقه مرحله رده بندی با هم روبرو می شوند.

هر یک از دو تیم در مرحله مقدماتی به یک پیروزی در مسابقه رو در رو دست یافته اند و برای رسیدن به عنوان سومی نیاز به دو پیروزی در این مرحله دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز