خبرگزاری کار ایران

باید آئین تجلیل باشد نه تخریب؛

مقانلو: شان معلمی مربیان رعایت نشد / این پاداش را نمی دادند، بهتر بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۴۶

وضع‌مان که خوب نشده سکه‌ها را پس دهیم و بحثمالی مطرح نیست، بحثاصلی حفظ شان، منزلت و جایگاه معلمی مربیان است اگر این میزان پاداش را نمی‌دادند بهتر بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: متاسفانه در تخصیص میزان پاداش‌های بازی‌های آسیایی اینچئون شان معلمی مربیان رعایت نشد.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره پس دادن جوایز بازی‌های آسیایی اینچئون بیان داشت: وضع‌مان که خوب نشده سکه‌ها را پس دهیم و بحثمالی مطرح نیست، بحثاصلی حفظ شان، منزلت و جایگاه معلمی مربیان است اگر این میزان پاداش را نمی‌دادند بهتر بود.

وی ادامه داد: چرا وقتی تیمی یا ورزشکاری نتیجه نمی‌گیرد نوک پیکان انتقادات به سمت مربیان است اما وقتی نتیجه می‌گیرد خود ورزشکار مورد تجلیل قرار می‌گیرد. یا به سایرین میلیاردها تومان می‌دهند بدون آنکه بتوانند در میادین بین‌المللی قدرت‌نمایی کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: ۱۲ رشته ورزشی وجود دارد که شانس کسب مدال دارند که از آنها ۳ رشته کشتی، تکواندو و کاراته بیشترین مدال را می‌گیرند اما متاسفانه به یک مربی که ورزشکارش مدال طلا گرفته ۳۰ سکه می‌دهند به مربی هم که ۳ ورزشکارش ۳ مدال طلا گرفته‌اند باز ۳۰ سکه می‌دهند! این انصاف است؟ ضمن اینکه آن مربی حداقل باید نصف ورزشکارش پاداش بگیرد.

مقانلو اضافه کرد: وقتی مراسمی این‌چنینی برگزار می‌شود باید آیین تجلیل باشد نه آیین تخریب! اگر هم صحبتی کردیم از طرف همه مربیان بود. این قبیل حرکات هم عواقب خوبی ندارد چون مربیان دلسرد می‌شوند حتی ممکن است فضای ورزشکار‌سالاری بر ورزش کشور حاکم شود. حداقل انتظار داریم در بازی‌های آسیایی و المپیک که میادین سنگینی هستند توجه ویژه‌ای به مربیان رشته‌های مدال‌آور شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان با اشاره به برنامه‌های این تیم گفت: ما سه‌شنبه عازم شهر فجیره امارات هستیم تا بتوانیم در این رقابت‌ها حداقل به مانند بازی‌های اینچئون ۴ مدال کسب کنیم. در کل سال ۲۰۱۵ برای مان دشوار خواهد بود چرا که سال کسب سهمیه‌های المپیک است و ما می‌خواهیم هر ۴ سهمیه را بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز