خبرگزاری کار ایران

یک روز شانس هست، یک روز نه؛

هاشمی: پیش‌بینی نتیجه کار غیرحرفه‌ای‌هاست / پتروشیمی‌ انگیزه بالایی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۵۸

یک‌روز شانس سراغ تیمی می‌آید و روز دیگر از آن تیم رو برمی‌گرداند. ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که تیم‌های ما خدمات بزرگی به بسکتبال ایران کرده‌اند و بازیکنان بزرگی را به تیم ملی کشورمان معرفی کرده‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به اینکه تیم‌اش در کنار پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه‌های بسکتبال ایران‌ هستند، گفت: تنها کسانی نتایج بسکتبال را پیش‌بینی می‌کنند که در ورزش حرفه‌ای نیستند.

مصطفی هاشمی در آستانه نخستین دیدار فینال لیگ ملی بسکتبال ایران به خبرنگار ایلنا گفت: یقینا دو تیم بازی سختی پیش‌رو دارند و این تنها چیزی است که می‌توانم درباره بازی امروز بگویم. پیش‌بینی نتایج ورزش بویژه بسکتبال کار کسانی است که در ورزش حرفه‌ای نیستند.

وی افزود: یک‌ روز شانس سراغ تیمی می‌آید و روز دیگر از آن تیم رو برمی‌گرداند. ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که تیم‌های ما خدمات بزرگی به بسکتبال ایران کرده‌اند و بازیکنان بزرگی را به تیم ملی کشورمان معرفی کرده‌اند. باید حرمت یکدیگر را نگه داریم و به حواشی توجه نکنیم.

هاشمی درپاسخ به این پرسش که آیا صعود پتروشیمی به فینال، با توجه به ۲ پیروزی مهرام برابر این تیم، راه شما را برای قهرمانی هموار کرده‌ است؟ توضیح داد: من چنین نظری ندارم. هر تیمی به فینال برسد مطمئنا انگیزه بالایی دارد و این موضوع شامل پتروشیمی هم می‌شود. آن‌ها از وجود صمد نیکخواه بهرامی که بازیکن محوری بزرگی است بهره می‌برند. همینطور باید به حضور حامد آفاق و حامد سهراب‌نژاد در این تیم اشاره کنم که حضور آ‌ن‌ها پتروشیمی را به تیم قدرتمندی تبدیل کرده است.

سرمربی مهرام اضافه کرد: به هرحال برای ما فرقی نمی‌کرد چه تیمی به فینال برسد. مهرام، پتروشیمی و دانشگاه سرمایه‌های بسکتبال ایران‌اند و بازیکنان بزرگی را به بسکتبال ایران معرفی کرده‌اند.

دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام و پتروشیمی بندرامام ساعت ۱۵:۳۰ امروز در تالار بسکتبال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز