خبرگزاری کار ایران

احسان سنگین‌ترین مسابقه بوکس‌دنیا را برد؛

بهرامی‌نژاد: مظلومانه سهمیه المپیک گرفتیم / هیچ‌وقت اسمم در لیست پاداش مربیان نبود!

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۰۳

ثمره حضور من در کنار قهرمانان، کسب ۱۵۳ مدال جهانی، جام جهانی، آسیایی و المپیک است. ضمن این که در ۴ دوره مسابقات المپیک نیز حضور داشته ام. بنابراین فکر نمی کنم کارنامه بدی داشته باشم.

مربی بدنساز بوکسور المپیکی کشورمان گفت: حتی آن زمانی هم که ۱۱ سال به طور تمام وقت در کنار تیم ملی تکواندو بودم نیز نامم در لیست پاداش مربیان نبود، چه برسد به الان که به صورت انفرادی در کنار قهرمانان هستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان روزبهانی بوکسور وزن ۸۱ - کیلوگرم تیم ملی کشورمان با پیروزی که روز جمعه در آخرین مسابقه خود در لیگ نیمه حرفه ای جهان مقابل نماینده موریتانی به دست آورد، سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل را کسب کرد. این در حالی است که احسان با مصدومیت از ناحیه بینی روبرو بود که البته اگر تلاش های دکتر مرتضی بهرامی نژاد نبود، روزبهانی نمی توانست در دیدار حساس خود برابر بوکسور آفریقایی پیروز از میدان خارج شود.

بهرامی نژاد در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تلاش های خود مبنی بر آماده سازی روزبهانی برای مسابقات لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان به ویژه بازی آخر خود، اظهار داشت: من از یک سال پیش از المپیک ۲۰۱۲ لندن، در کنار احسان بودم. بعد از آن هم این همکاری ادامه یافت و الان به دوستی تبدیل شده است.

وی افزود: بالاخره در ورزشی مثل بوکس آسیب دیدگی وجود دارد. روزبهانی برای مسابقه روز جمعه، با مصدومیت بینی و همچنین سرماخوردگی شدید روبرو بود که به هرحال به خاطر دوستی که با او دارم، تمام تلاشم را به کار بستم تا او به مسابقه برسد.

مربی بدنساز پیشین تیم ملی تکواندو با بیان این که در این ۴ سال بدون هیچ گونه چشمداشتی در کنار قهرمانان از جمله روزبهانی بوده است، ادامه داد: در این سال ها در کنار اکثر قهرمانان و مدال آوران ورزش کشورم بوده ام، اما در این مدت به خصوص برای بازی های سنگین احسان در لیگ نیمه حرفه ای جهان، خیلی مظلومانه تمرین کردیم و مظلومانه هم سهمیه گرفتیم.

وی یادآور شد: در این مدت هیچ مسئولی از وزارت ورزش و حتی فدراسیون بوکس یک تلفن هم به ما نزد. البته در این بین فقط آقای همایون اردلان(دبیر سابق فدراسیون) همکاری خوبی با ما داشت که جای تقدیر و تشکر دارد.

بهرامی نژاد با اشاره به این که ما نه لباسی گرفتیم و نه یک ریال حقوق دریافت کردیم، گفت: روزبهانی درسنگین ترین مسابقه بوکس دنیا شرکت کرد و بازی آخرش هم در ۸ راند برگزار شد. اما تا قبل از بازی پایانی او، هیچ کس نمی دانست ما کجا تمرین می کنیم و چه نیازهایی داریم.

مربی بدنساز کشورمان با اشاره به این که تنها به خاطر عشق و علاقه است که به قهرمانان خدمت می کند، خاطر نشان کرد: قبل از بازی های آسیایی اینچئون، قلعه نوعی به من پیشنهاد همکاری با تیم استقلال را داد، اما به خاطر این که در کنار قهرمانان باشم، این پیشنهاد را رد کردم.

مربی بدنساز پیشین تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سئوال که آیا نام شما در لیست اخیر پاداش مربیان بود یا نه، اظهار داشت: بنده آن موقع که ۱۱ سال و به طور تمام وقت در خدمت تیم ملی تکواندو بودم، اسمم در لیست پاداش نبود، چه برسد به حالا که با قهرمانان به صورت انفرادی و شخصی تمرین می کنم.

بهرامی نژاد در پایان گفت: ثمره حضور من در کنار قهرمانان، کسب ۱۵۳ مدال جهانی، جام جهانی، آسیایی و المپیک است. ضمن این که در ۴ دوره مسابقات المپیک نیز حضور داشته ام. بنابراین فکر نمی کنم کارنامه بدی داشته باشم. اما همچنان پیش پا افتاده ترین نیازهای مان نیز برآورده نمی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز