خبرگزاری کار ایران

مربیان‌ایرانی تجربه بین‌المللی ندارند؛

تابش: تغییر کی‌روش موجب بی‌ثباتی تیم ملی می‌شود / دلالان وارد گود شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۱۰

مربیان داخلی ما ممکن است مربیگری خوبی داشته باشند اما در هر صورت تجربیات جهانی آنها کم است لذا لازم است ابتدا بر سطح تجربیات بین المللی خود بیافزایند آنگاه بتوان از آنها برای حضور در تیم ملی استفاده کرد.

نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: با تصمیم تغییر سرمربی تیم فوتبال ایران دلالان وارد گود شده و سعی در انتخاب افراد خاصی می کنند، چالش قیمت نیز مسأله دیگری است که قطعا منجر به مشکلاتی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش ضمن بیان این مطلب با اشاره به عملکرد کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشور گفت: از منظر تخصصی نیز بررسی کار کی روش نشان می دهد توانسته است شرایط را به گونه ای فراهم کند که استعدادها مورد شناسایی قرار گیرند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه گزینش بازیکنان تیم ملی طبق اصول فنی صورت گرفته است، تصریح کرد: سرمربی تیم ملی فوتبال کشور توانسته است نمره قبولی را در زمینه ترکیب جدید تیم ملی بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم دیگری که کی روش را متمایز کرده است عدم ورود وی به حواشی بوده که در همین زمینه باید اشاره کرد درباره تمامی انتقادهایی که به وی شد جز یک یا دو بار واکنش نامناسبی از وی ندیدیم که این امر نشان می‌دهد به دنبال کار فنی بوده و با تنگناهای موجود ساخته است.

تابش در ادامه با بیان اینکه مجموعه عملکردی که از کی روش مشاهده شده تصویر مثبتی را از وی در ذهن متبادر می سازد، گفت: در حال حاضر تغییر سرمربی به صلاح فوتبال کشور نیست چرا که مجددا شاهد چالش های بسیاری خواهیم بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در ادامه در خصوص برخی از این چالش ها بیان داشت: با تصمیم تغییر سرمربی تیم فوتبال ایران دلالان وارد گود شده و سعی در انتخاب افراد خاصی می کنند، چالش قیمت نیز مسأله دیگری است که قطعا منجر به مشکلاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: از این رو اکنون مهم این است که برای پرهیز از ورود تیم ملی در شرایطی که به ثبات نسبی رسیده تغییر کادر فنی به صلاح نبوده و لازم است از کی روش حمایت کنیم.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان درباره اینکه برخی کارشناسان معتقدند سرمربی تیم ملی باید یک ایرانی باشد، خاطرنشان کرد: مربیان داخلی ما ممکن است مربیگری خوبی داشته باشند اما در هر صورت تجربیات جهانی آنها کم است لذا لازم است ابتدا بر سطح تجربیات بین المللی خود بیافزایند آنگاه بتوان از آنها برای حضور در تیم ملی استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز