خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته یک والیبال؛

میزان میزبان پیشوایی‌ها / کاله آسوده‌خاطر در صدر

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۴۴

هفته هفتم دور برگشت لیگ دسته یک والیبال روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه با ۷ مسابقه پیگیری خواهد شد.

هفته هفتم دور برگشت لیگ دسته یک والیبال روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه با ۷ مسابقه پیگیری خواهد شد و کاله‌جوان در گروه یک این رقابت‌ها برای استراحت نگرانی ندارد، چون در صدر خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، هفته هفتم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام زنده یاد حسین معدنی روز چهارشنبه با ۶ دیدار در شهرهای اصفهان، کرمان، تهران، مشهد، قم و ارومیه پیگیری خواهد شد. همچنین روز پنج‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه آخرین دیدار این هفته این رقابت‌ها در شهر اهواز برگزار خواهد شد.

در گروه یک این رقابت‌ها، کاله‌جوان که با ۳۳ امتیاز در صدر قرار دارد، استراحت خواهد داشت و میزان فردا که با ۲۹ امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار دارد، در سالن مهران مشهد به مصاف شهدای ۱۵ خرداد پیشوا خواهد رفت. میزان اگر این مسابقه پیروز شود، جایگاهش تغییر نخواهد کرد، اما اگر مغلوب میهمان خود شود، امکان سقوط یک پله‌ای را خواهد داشت. شهدای ۱۵ خرداد پیشوا در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول این گروه قرار دارد و برای صعود به مرحله پلی‌آف به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز دارد تا فاصله‌اش با دیگر حریفان این گروه زیاد نشود.

در دومین مسابقه این هفته لیگ دسته یک، تیم‌های سفیر قم و مقاومت فرمانداری‌مهاباد در قم به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم‌های مقاومت و سفیر به ترتیب با ۲۷ و ۱۸ امتیاز در رتبه‌های سوم و ششم جدول این گروه قرار دارند. سفیر نیز اگر در این مسابقه مغلوب شود، صعودش به پلی آف بسیار کمرنگ خواهد شد.

تیم والیبال ملوان تهران در هفته هفتم دور برگشت لیگ دسته یک در ارومیه به مصاف شهرداری جوان این شهر می‌رود. شهرداری با ۱۹ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و با استفاده از امتیاز میزبانی می‌تواند خود را به سهمیه پلی‌آف این رقابت‌ها نزدیک کند. ملوان نیز که با ۱۶ امتیاز در جایگاه هفتم جدول است هنوز به صعود امید دارد، اما اگر در این مسابقه مغلوب حریف شود، دیگر امیدی برایش نخواهد ماند.

در آخرین مسابقه گروه یک لیگ دسته یک در هفته شانزدهم این رقابت‌ها دو تیم انتهای جدولی یعنی شهرداری نیشابور و عقاب نهاجا در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. نیشابور با ۱۰ امتیاز و عقاب نهاجا با ۷ امتیاز در جایگاه‌های هشتم و نهم جدول هستند، اما در گروه‌دوم دور مقدماتی لیگ دسته یک، در این هفته ۳ دیدار برگزار خواهد شد که نخستین مسابقه شهرآورد اصفهان است. در این مسابقه ذوب‌آهن اصفهان با پدافند این شهر مسابقه می‌دهد. ذوب‌آهن با ۳۱ امتیاز در رتبه‌دوم قرار دارد و پدافند با ۹ امتیاز در جایگاه هفتم است.

تیم‌های گروه صنعتی بارز کرمان و پتروشیمی مارون ماهشهر نیز در کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند. لاستیک‌بارز کرمان با ۱۰ امتیاز در جایگاه ششم جدول است و مارون با ۱۵ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد. برد و باخت دو تیم در جایگاه‌شان تغییری ایجاد نخواهد کرد.

اهواز در این هفته میزبان آخرین مسابقه از هفته هفتم دور برگشت لیگ دسته یک خواهد بود و تیم مناطق نفت‌خیز که با ۲۴ امتیاز در رتبه سوم جدول گروه‌دوم است، میزبان پیشگامان صدرنشین این گروه خواهد بود. پیشگامان ۳۲ امتیازی است و تنها یک امتیاز با ذوب‌آهن(تیم رتبه دوم) فاصله دارد و اگر مغلوب تیم اهوازی شود، جایگاه صدرنشینی را از دست خواهد داد. مناطق نفت‌خیز جنوب در صورت پیروزی یا شکست جایگاه‌سومی خود را خواهد داشت.

برنامه کامل دیدارهای این هفته لیگ دسته یک و نتایج دور رفت آنها به قرار زیر است:
چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه:

گروه یک
تهران، ساعت ۱۶: عقاب نهاجا – شهرداری نیشابور
نتیجه بازی دور رفت: شهرداری نیشابور ۳ – عقاب نهاجا صفر

مشهد، ساعت ۱۶: میزان فردا – شهدای ۱۵ خرداد پیشوا
نتیجه بازی دور رفت: شهدای ۱۵ خرداد پیشوا ۳ - میزان فردا یک

قم، ساعت ۱۶: سفیر قم – مقاومت فرمانداری مهاباد
نتیجه بازی دور رفت: مقاومت فرمانداری مهاباد ۳ - سفیر قم یک

ارومیه، ساعت ۱۶: شهرداری جوان ارومیه – ملوان تهران
نتیجه بازی دور رفت: ملوان تهران ۳ - شهرداری جوان ارومیه یک

گروه دوم
اصفهان، ساعت ۱۶: ذوب آهن اصفهان – پدافند اصفهان
نتیجه بازی دور رفت: پدافند اصفهان یک – ذوب آهن اصفهان ۳

کرمان، ساعت ۱۶: گروه صنعتی بارز کرمان – پتروشیمی ماهرون ماهشهر
نتیجه بازی دور رفت: پتروشیمی ماهرون ۳ – لاستیک بارز کرمان یک

پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه
اهواز، ساعت ۱۶: مناطق نفت خیز جنوب – پیشگامان شفق اردکان
نتیجه بازی دور رفت: پیشگامان شفق اردکان ۳ - مناطق نفت خیز جنوب یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز