خبرگزاری کار ایران

کنار رفتم تا اوضاع بهتر شود؛

حبیبی: هیات شنای تهران هنوز متولی ندارد / این شرایط برای شنای پایتخت فاجعه است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۰۰

به دلیل اینکه استخری از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در اختیار هیات قرار نگرفت و مسدود شدن حساب های هیات به دلیل بدهی های قبلی از ریاست هیات شنای تهران کناره گیری کردم.

رئیس اسبق هیات شنای تهران گفت: به پیشنهاد کارشناسان خبره فدراسیون و برای بهبود اوضاع هیات شنای تهران از ریاست این هیات کناره‌گیری کردم، ولی اوضاع بدتر شد تا جایی که تا این لحظه هیات هیچ‌گونه متولی مشخصی ندارد.

رضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: من کناره‌گیری کردم تا فردی که بتواند امکانات‌بهتری را برای هیات فراهم کند در رأس شنای‌ پایتخت قرار بگیرد، ولی با گذشته نزدیک به ۵ ماه همچنان این هیات متولی مشخصی ندارد و سرپرستی هم که برای هیات تعیین شده بود تاکنون تنها یک‌بار در محل کارش حاضر نشده است.

قهرمان اسبق شنای کشور یادآور شد: متاسفانه هیچ‌گونه حمایتی از هیات شنای تهران نمی‌شود و حتی فدراسیون برگزاری کلاس‌های مربیگری را هم که پیش از این توسط هیات برگزار می‌شد خودش در اختیار گرفته و درآمدهای حاصله هم به فدراسیون اختصاص می‌یابد و هیات با این شرایط هیچ‌گونه درآمدزایی هم ندارد.

وی یادآور شد: بنده به دلیل اینکه استخری از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان‌تهران در اختیار هیات قرار نگرفت و همچنین با توجه به مسدود شدن حساب هیات‌شنا به دلیل بدهی مسئولان‌قبلی و انجام نشدن حمایت‌های لازم از ریاست هیات شنای تهران کناره‌گیری کردم و امیدوار بودم تا با رفتن من اوضاع شنای پایتخت بهبود یابد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و در حال حاضر شنای تهران وضعیت مناسبی ندارد و این در حالی است که استعدادهای خوبی در مرکز وجود دارد که بدلیل نداشتن متولی خاص و برنامه‌ریزی مشخص این استعدادها هدر می‌رود.

حبیبی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه وضعیت شنای پایتخت با شرایط موجود فاجعه است ابراز امیدواری کرد با مشخص شدن هرچه سریع‌تر رئیس هیات شنای تهران این هیات از وضعیت بلاتکلیف کنونی خارج شود و بتواند وظایف و ماموریت‌های خود را در شناسایی و پروش استعدادهای شنا محقق کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز