خبرگزاری کار ایران

مشکلاتی باید در دورن خانواده ورزش حل شود؛

سمندر: نباید به خاطر پاداش یا چند سکه موفقیت‌ها را زیرسوال ببرند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۱۵

از اتفاق رخ داده بسیار متاثر شدم و این عمل را در شان و منزلت این خانواده فهیم نمی‌بینم که چنین واکنش‌هایی را شاهد باشم که تنش‌هایی به بدنه فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان وارد سازد.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: مسائل و مشکلاتی که در دورن خانواده ورزش بروز می‌کند باید از همین طریق هم حل و فصل شده و به صورت علنی مطرح نشود.

به گزارش ایلنا، علیرضا سمندر اظهار داشت: بنده به عنوان رئیس فدراسیون کاراته، فدراسیونی که توسط شیرزنان و دلاورمردانش توانست در بازی‌های آسیایی اینچئون عزت اسلامی و فخر کشور اسلامی‌مان را فراهم سازد، شایسته این جامعه فهیم و ارزشمند نمی‌بینم که به خاطر پاداش و یا چند سکه کم و زیاد این موفقیت‌ها را زیرسوال برده و کمرنگ نماید.

وی افزود: از اتفاق رخ داده بسیار متاثر شدم و این عمل را در شأن و منزلت این خانواده فهیم نمی‌بینم که چنین واکنش‌هایی را شاهد باشم که تنش‌هایی به بدنه فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان وارد سازد.

سمندر با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی گفت: شاهد این بودیم که وزارت ورزش و جوانان با وجود تنگناهای اقتصادی موضوع تجلیل از قهرمانان را در اولویت‌های خود قرار داده و در جشنی باشکوه با حضور ریاست محترم جمهوری از قهرمانان، مربیان و سرپرستان تقدیر و تجلیل به عمل آورد و جوایز این عزیزان را اهدا کرد که به نوبه خودم از این اقدام به موقع مسئولین نهایت تشکر و تقدیر را دارم.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به موفقیت‌های کسب شده کاراته در مسابقات مهم امسال گفت: از زحمات مربیان تیم ملی که در کسب این موفقیت‌ها سهم بسزایی داشتند تشکر می‌کنم، اما باز هم تاکید دارم خیلی خوب و شایسته بود که این عزیزان مشکلات خود را در فضای صمیمانه مطرح می‌کردند تا این موضوع با مشورت و از طریق فدراسیون پیگیری می‌شد.

وی ادامه داد: این فدراسیون در طول ۷ ماه برگزاری دوران آمادگی تیم جهت اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون فراتر از بضاعت خود، مشکلات‌مالی مربیان را برطرف کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز