خبرگزاری کار ایران

آخرین رده بندی آسیایی اعلام شد؛

والیبال‌ ساحلی ایران در رده پنجم آسیا / صدر جدول در قرق قزاق‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۱۴

در این رده‌بندی تیم ملی یک قزاقستان با ۱۲۰۶ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های قطر یک، استرالیا یک و نیوزلند یک به ترتیب با ۱۱۰۰،۱۰۸۸ و ۱۰۵۰ امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

آخرین رده بندی ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام شد و تیم ملی یک ایران در جایگاه پنجم این رنکینگ قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در این رده‌بندی تیم ملی یک قزاقستان با ۱۲۰۶ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های قطر یک، استرالیا یک و نیوزلند یک به ترتیب با ۱۱۰۰،۱۰۸۸ و ۱۰۵۰ امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

تیم ملی یک ایران با ۹۶۸ امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن آسیا است و تیم ملی دو ایران نیز با ۶۶۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم است.

دبیر سازمان ساحلی ایران درباره جایگاه ایران در این رده‌بندی گفت: با توجه به اینکه برای حضور در بازی‌های آسیا و اقیانوسیه یکی از ملاک‌ها رده بندی تیم‌ها است، تیم یک ایران در رتبه خوبی قرار دارد.

کسری غفوری افزود: رده‌بندی جهانی و آسیایی برای صعود به بازی‌های المپیک نیز نقش مهمی دارد به گونه‌ای که ۱۵ تیم صعود کننده بر اساس رنکینگ مجوز به دست می‌آورند. تیم یک ایران از این نظر در شرایط خوبی هست، اما می‌تواند در آینده در جایگاه بالاتری قرار گیرد.

وی در باره آخرین وضعیت تیم‌های یک و دو ایران نیز گفت: در حال حاضر آنها خود را برای حضور در مراحل دوم تا پنجم لیگ ساحلی آماده می‌کنند. ۲۲ فروردین‌ماه سال آینده اولین اعزام آنان به تایلند خواهد بود که تمرینات و مسابقات لیگ‌ساحلی و اردوی آمادگی بعدی برای آماده‌سازی آنان مد نظر قرار گرفته شده است.

فهرست ۲۰ تیم برتر ساحلی آسیا به قرار زیر است:
۱ - قزاقستان یک ۱۲۰۶ امتیاز
۲ - قطر یک ۱۱۰۰ امتیاز
۳ - استرالیا یک ۱۰۸۸ امتیاز
۴ - نیوزلند یک ۱۰۵۰ امتیاز
۵ - ایران یک ۹۶۸ امتیاز
۶ - اندونزی یک ۸۸۸ امتیاز
۷ - چین یک ۸۳۲ امتیاز
۸ - قزاقستان دو ۸۰۰ امتیاز
۹ - استرالیا دو ۷۷۶ امتیاز
۱۰ - قطر دو ۷۲۰ امتیاز
۱۱ - چین دو ۷۱۶ امتیاز
۱۲ - ژاپن یک ۶۸۸ امتیاز
۱۲ - تایلند یک ۶۸۸ امتیاز
۱۴ - ایران دو ۶۶۰ امتیاز
۱۵ - تایلند دو ۶۰۰ امتیاز
۱۶ - هنگ کنگ یک ۵۸۸ امتیاز
۱۷ - اندونزی دو ۵۷۲ امتیاز
۱۸ - ژاپن دو ۵۲۰ امتیاز
۱۹ - نیوزلند دو ۴۷۶ امتیاز
۲۰ - عمان یک ۴۲۰ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز