خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس:

وزارت ورزش در انتخابات روسای فدراسیون‌ها دخالت نکند / افراد توانمند عهده دار فدراسیون شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۸۱

اگر فردی با نظر و اشاره وزارت ورزش و جوانان عهده دار فدراسیونی شود، رفتاری اشتباه است. باید فرد توانمندی در این جایگاه حاضر شود که بتواند از عهده نمایندگی ایران در مسابقات بین‌المللی و مجامع ورزشی دنیا بر آید.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت حق ندارد فدراسیون‌ها را دولتی کند و در انتخابات روسای آنها دخالت کند.

به گزارش ایلنا، سید هادی حسینی ضمن بیان این مطلب با اعلام اینکه مجلس تلاش می‌‌کند باشگاه‌ها خصوصی شوند و مدیریت آنها دولتی نباشد، عنوان کرد: نمی‌پذیریم که وزارت ورزش در انتخابات روسای فدراسیون ها دخالت کند و فدراسیون‌ها را هم دولتی کند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید زمینه را برای حضور افراد توانمند در عرصه ورزش فراهم کند نه اینکه به افراد نزدیک به خود اشاره کند تا در انتخابات روسای فدراسیون حاضر شوند.

وی ادامه داد: افرادی باید ریاست فدراسیون‌های ورزشی را برعهده گیرند که قدرت جذب اسپانسر را داشته باشند نه اینکه به کمک‌های دولتی وابسته باشند. ورزش ما نیازمند افراد متفکر، مدیر و آشنا با فضای اقتصادی و اجتماعی است.

به گفته این عضو کمیسیون صنایع و معادن، فردی باید عهده دار فدراسیون‌های ورزشی شود که بتواند در میادین دنیا، مجامع بین‌المللی و مسابقات آسیایی و غیره حاضر شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: اگر فردی با نظر و اشاره وزارت ورزش و جوانان عهده دار فدراسیونی شود، رفتار و کاری است اشتباه. باید فردی توانمندی در این جایگاه حاضر شود که بتواند از عهده نمایندگی ایران در مسابقات بین‌المللی و مجالس ورزشی دنیا بر آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز